به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    رژ لب محبوب ترین لوازم آرایش در میان خانم هاست که اگر به درستی زده شود، می تواند بر جذابیت ظاهری شان بیافزاید. اما زدن رژ لب به همین راحتی هم نیست و قوانینی دارد که باید رعایت کنیم. در ادامه نکاتی را برایتان آورده ایم که بهتر است هنگام رژ لب زدن بدان ها پایبند باشید.

    https://elanza.com/product/LNZ-P-6313/%D8%B5%D8%A7%D8%A8%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-46-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

    به چه چیزهایی نیاز دارید؟ 

    بالم لب

    خط لب

    کانسیلر

    کرم پودر

    رژ لب

     

    لب هایتان را با بالم لب آماده کنید 

    رژ لب
    قبل از زدن رژ لب از بالم لب استفاده کنید‎

     

    اولین قدمی که شما باید برای رژ لب زدن بردارید، آماده کردن لب هایتان است. اگر نمی خواهید که لب هایتان خشک و ترک خورده به نظر آید، باید قبل از زدن رژ لب از بالم لب استفاده کنید. با زدن بالم لب لب های شما هیدارته شده، چین و چروک های آن از بین می رود و آماده زدن رژ لب می شود.

      

    کانسیلر بزنید 

    برای این که رژ لب به خوبی روی لب هایتان بنشیند باید از یک پایه برای لب هایتان استفاده کنید. کانسیلر گزینه خوبی برای این کار است. یک کانسیلر به رنگ لب هایتان را بردارید و کمی از آن را با یک شت تخت به لب هایتان بزنید. برای این که کانسیلر روی لب هایتان ثابت بماند، کمی کرم پودر روی آن بمالید تا تثبیت شود. این کار باعث می شود که رژ لب مدت بیشتری روی لب هایتان دوام داشته باشد.

    https://elanza.com/product/LNZ-P-6267/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-big-bold-extreme

    خط لب بکشید 
    معروف‌ترین برندهای لباس زیر تا 50%‌ تخفیف را از دست ندهید

    دوست داری یه راه حل ساده برای سفید شدن دندونات بهت بگم؟ شمارتو بذار


    آرايش لب ها
    برای این که رژ لب از لب تان بیرون نزند، بهتر است از خط لب استفاده کنید‎

     

    برای این که رژ لب از لب تان بیرون نزند، بهتر است از خط لب استفاده کنید. در واقع خط لب به لب های شما وضوح بیشتری می دهد.

     

    هنگام کشیدن خط لب، سعی کنید که خط را دقیقا از روی خط طبیعی لب تان بکشید، نه بالاتر یا پایین تر از آن. از یک گوشه لب تان آغاز کنید و به سمت دیگر بروید. رنگ خط لب تان نباید خیلی با رنگ رژ فرق داشته باشد. پینشهاد ما این است که همرنگ رژ تان باشد اما می توانید تا یک یا دو درجه از آن تیره تر هم انتخاب کنید.

     

    لازم نیست خیلی روی خط درونی لب تان حساس شوید، زیرا رژ لب روی آن قرار می گیرد اما خط بالایی لب تان اهمیت زیادی دارد که باید با دقت بالایی آن را بکشید.

     

    نکته ای دیگری که در مورد خط لب باید دقت کنید، جنس خط لب تان است. هر چه جنس آن نرم تر باشد، بهتر و کشیدن اش راحت تر است. پس هنگام خرید دقت بیشتری به خرج دهید.

     

    رژ لب بزنید 

    زمانی که تمام مراحل بالا را اجرا کردید حال نوبت به رژ لب تان می رسد. کافی ست رژ لب مورد علاقه تان را بردارید و آن را داخل خط لبی که کشیده اید، بمالید.

     

    اگر لب های خشکی دارید، از رژ لب های مات دوری کنید زیرا بر خشکی لب تان می افزایند. رژ لب هایی که حاوی مرطوب کننده هستند بهترین انتخاب برایتان خواهند بود.

     

    اگر لب های باریکی دارید، از زدن رژ لب های تیره خودداری کنید زیرا باریکی لب های شما را بیشتر نشان می دهند.
    پیشنهاد ویژه
    انواع رژ,کرم پودر,ادکلنست براش قابل شستشو و کیفیت فوق العاده آرایش و زیبایی, لوازم آرایشیمحصولات آرایشی اصل و باکیفیتکلاه,کلاه نقاب دار,عینککلاه های زیبای کلاه بازی رو از دست ندهید

     

    برق لب بزنید 

    رژ لب
    برق لب بزنید تا بر جذابیت تان بیافزاید‎

     

    شما می توانید در مرحله آخر یک رژ لب مایع یا برق لب بردارید و به لب هایتان بزنید تا با برقی که به لب هایتان می دهد، بر جذابیت تان بیافزاید.

     

    برای پاک کردن رژ لب چه کنیم؟ 

    مواد بسیاری وجود دارند که شما به کمک آنها می توانید رژ لب تان را پاک کنید. ما در اینجا بهترین شان را به شما معرفی می کنیم.

     

    وازلین 

    کمی وازلین بردارید و آن را به لب هایتان بزنید. 2 دقیقه صبر کنید و سپس با یک دستمال مرطوب لبان تان را پاک کنید.

     

    روغن نارگیل/زیتون 

    شما نه تنها از روغن هایی چون نارگیل و زیتون می توانید برای پاک کردن رژ لب تان استفاده کنید، بلکه می توانید به عنوان مرطوب کننده لب نیز آنها را به کار گیرید.

     

    لوسیون صورت/ بدن 

    اگر هیچ کدام از مواد بالا در دسترس تان نبود، می توانید از لوسیون صورت یا بدن استفاده کنید. مقداری از لوسیون را بردارید و آن را روی لب هایتان بمالید. پس از گذشت 2 دقیقه، با دستمالی لب هایتان را پاک کنید..

    منبع: https://www.beytoote.com/attire/face-attire/lipstick7-has-rules.html

    فروشنده فروشگاه
    سه شنبه 25 / 3 / 1400 - 14:18
    بازدید : 402
    برچسب‌ها :

    یک خانم بعد از ورود به سن میانسالی چگونه باید آرایش کند تا زیبایی مناسب داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوال قبل از آغاز باید بدانید که چه اشتباهات و زیاده روی هایی منجر به نازیبا شدن میکاپ چهره خواهد بود .همه ی ما با بالا رفتن سن با چالش های جدیدی در ظاهر و خصوصا صورتمان مواجه می شویم. از آن جمله می توان به نازک شدن ابروها، افتادگی پلک ها و لکه های ناشی از نور خورشید و از همه مهم تر چین و چروک ها و خطوط ریز روی نقاط خاصی از صورت اشاره کرد. در اینجا به پیشنهاد های بابی براون، هنرمند، گریمور و مدیرعامل محصولات آرایشی کمپانی Bobbi Brown Cosmetics می پردازیم که رازهایی را با شما در میان گذاشته تا بتوانید زیبایی و جوانی ظاهرتان را حتی در سنین 40 سالگی حفظ کنید.

    https://elanza.com/product/LNZP-6044a6d2ecb59/%DA%98%D9%84-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%B4%DB%8C%D9%BE

    ترفندهای آرایش زنان میانسال از زبان گریمور مشهور
    1.چطور می توان خطوط لب را پنهان کرد؟
    قدم اول:هرگز مرطوب کننده را فراموش نکنید، خصوصا در اطراف لب. در واقع مرطوب کننده باعث برجسته تر شدن لب ها شده و آنها را پُر و گوشتالو نشان خواهد داد و باعث می شود هر نوع خط و خطوط ریز پوستی در اطراف لب بالایی کمتر به چشم بیاید. برای شیارهایی که روی لب هایتان افتاده، از کرمِ آمیخته با موم استفاده کنید. ترکیبات نرم کننده موجود در این محصولات به نرم شدن خط و خطوط لب ها می انجامد و سدی در آن ایجاد می کند که باعث می شود رنگِ رژ لب وارد شیارهای لبتان نشود و لب هایتان بیشتر به چشم بیاید. در نهایت، دور لب هایتان را خط لبی بکشید که رنگش با رنگ طبیعی لب هایتان سِت باشد تا لب هایتان نازک به نظر نیاید و بعد از آن از یک رژ لب کرمی مات استفاده کنید که حاوی مرطوب کننده است و باعث نرم شدن خط و خطوط باقیمانده و اضافی می شود.

    آرایش زنان

    ترفندهای آرایش زنان میانسال
    2.چه کار کنیم که کرم پودرمان روی کرمِ رتینول خوب بنشیند؟
    کرم های رتینول، که باعث تحریک رشد کلاژن می شوند برای ترمیم چین و چروک ها بسیار مناسب اند. این در حالی است که سازمان دارو و غذای آمریکا آنها را در قالب یکی از دو ترکیبی دسته بندی می کند که می توان به طور رسمی گفت ترکیبات ضدسالخوردگی محسوب می شوند. امتیاز منفی آن این است که کرم پودر به نرمی بر روی آنها نمی ماند – این کرم لایه ای روی آن ایجاد می کند که ممکن است وقتی آرایش می کنید، حالت موجی پیدا کند یا پوسته پوسته شود. برای آنکه کرم پوردتان اثر نرمی به جا بگذارد بی آنکه تأثیر رتینول از بین برود، از این حقه استفاده کنید:یک لایه لوسیون یا کرم را بدون هیچ نوع ترکیب فعال دیگری روی صورت بمالید، در واقع بعد از آنکه کرم رتینول خود را استفاده کردید و پیش از آنکه بخواهید کرم پودر بزنید. این کار باعث ایجاد سد نرمی بین این دو خواهد شد. بعد از مالیدن هر لایه، یک دقیقه صبر کنید تا هر کدام به داخل پوست نفوذ کنند.

    https://elanza.com/product/LNZP-6044d83dbe7f9/%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%B1-%DA%98%D9%84%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%85%DA%A9-%D8%AD%D8%AC%D9%85-35-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

    3.چطور می توان خط و خطوطی را که از بینی به دهان شکل گرفته نرم تر کرد؟ 
    شما می توانید با استفاده از مرطوب کننده ای غنی کاری کنید که چین خوردگی هایی که از بینی به سمت دهان ایجاد شده، کمتر به چشم بیایند و بعد کرم پودر مایعی روی آن و کل صورتتان، خصوصا در چین خوردگی ها بمالید تا سایه هایتان معلوم نشود. در انتها رژگونه ای به رنگ صورتی روشن را بر گونه هایتان بمالید.

    4.چطور می توان لکه های ناشی از نور خورشید را پنهان کرد؟
    شاید اغلب اوقات عادت ندارید که عینک بزنید، و همین مسئله باعث شده تا جاهایی از صورتتان به خاطر تماس با نور خورشید لک شوند. اگر دوست ندارید با لیزردرمانی زیاد هزینه کرده و بریز و بپاش راه بیاندازید، پس بهتر است از این ترفند استفاده کنید:نخست آنکه مقداری کانسیلر که دو شماره روشن تر از رنگ پوستتان است روی انگشتتان بزنید و آن را روی لکه ها بمالید. (این کانسیلرها اغلب طبیعی تر از سایه هایی با ته رنگ قرمز یا آبی هستند). سپس آهسته با کف دست و با ضربه های ملایم، کرم پودر را روی لکه بزنید و حواستان باشد که نمالید و آنها را با هم ترکیب کنید و در انتها، پودر تقریبا زردرنگی را با فرچه به سرتاسر صورت و سینه تان بمالید.

    5.چطور می توان ابروهای تووپُری درست کرد که طبیعی به نظر بیایند؟ 

    فرقی نمی کند که ابروهایتان به خاطر بالا رفتن سن نازک شده یا هنوز به خاطر سال ها استفاده زیاد از موچین در حال ترمیم و بازیابی است، نکته اینجاست که آنها مثل قبل کلفت نیستند. با استفاده از این چهار ترفند برائن دوباره آنها را بازسازی و احیاء کنید:نخست مداد ابرو را برداشته و با ضربه های کوچک و نرم آنها را پر کنید. در مرحله بعد، با استفاده از برس ابرو، یک لایه پودر روی مداد بمالید و برای نرم کردن ابرو و ترکیب آنها با هم از شانه ابرو استفاده کنید. مطمئن نیستید چه رنگی برایتان مناسب تر است؟ رنگ هایی را انتخاب کنید که با تیره ترین قسمت از موهایتان سِت است تا بتوانید اثر آن را ببینید. 

     ترفندهای آرایش زنان 

    ترفندهای آرایش زنان برای داشتن لب و چشمان زیبا
    6. چطور می توان میزان افتادگی پلک ها را کاهش داد؟ 

    چشمان شما می تواند بهترین خصوصیت ظاهر شما باشد حتی اگر پلک هایتان به سرزندگی قبل نباشد. برائن پیشنهاد می دهد که پلک بالا و پائینتان را خط چشم بکشید، کمی نزدیک به خط مژه ها و بعد در کنج بیرونی پلک ها، سایه ای با رنگ ملایم مانند بزنید و آن را به سمت کنج داخلی بکشید تا یک دست شده و عمق بیشتری پیدا کند.

    7.چطور می توان کرم پودر مناسبی انتخاب کرد؟
    هیچ چیز بدتر و رعب آورتر از کرم پودری نیست که باعث شود ظاهرتان افتضاح به نظر برسد؛ ظاهری رنگ پریده و با چین و چروک فراوان. ترفندی که با استفاده از آن می توان از بروز چنین حالت نامساعد و نامطلوبی پیشگیری کرد، انتخاب کرم پودرها و پودرهایی است که ته رنگ زرد دارند. علتش هم آن است که بیشتر صورت ها، ته رنگ زرد دارند. اگر می خواهید به طور آزمایشی آن را استفاده کنید، بهتر است همراه با چند رنگ سایه امتحان کنید تا ببینید که کدام یک میزان زردی بیشتری نسبت به آبی یا قرمز دارند.

    8.چطور می توان بدون تزریق، لب های پُرتری داشت؟ 

    هرچه شمع های روی کیک تولدتان بیشتر باشد، احتمال آنکه لب هایتان نازک تر به نظر برسد بیشتر است. علت این مسئله، کمبود غده های چرب ساز و کاهش تراکم استخوانی است که باعث می شود به خاطر پوشش قوی کمتر در اطراف دهان، به سمت داخل کشیده شوند. اما برای بازگردادن تأثیر آنها اصلا نیاز نیست تا از سوزن های تزریق استفاده کنید. با استفاده از مداد لب با سایه ای کمی پررنگ تر از رنگ لبتان می توانید لبه های بیرونی لب را برجسته تر کنید و بعد با رژ لب کرمی که ته رنگ روشن تری دارد، مثلا قرمز ملایم یا رنگ هلویی، آن را پُر کنید تا به این شکل لب هایتان پُرتر به چشم بیاید. برای آنکه آنها را جذاب تر کنید، می توانید رویش را برق لبی بزند که حاوی ترکیب اُلیگوپپتید پالمیتول بوده و به افزایش میزان کلاژن کمک می کند.

    9.چطور می توان ابروهای نازک را مرتب کرد؟
    با آنکه ابروهای نازک شما چندان هم ظاهر بدی ندارند، اما هلال های نامتراکم آنها را می توان به جای آنکه ملال آور و صاف به نظر برسد، تمیز و یک دست درست کرد. راز قضیه در این است که به جای استفاده از موچین، موهای زائد را کوتاه کنید. تک تک کندن موها می تواند باعث ایجاد لکه هایی روی پوست شود، اما کاهش حجم، آنها را یکدست خواهد کرد. بهتر است این روش را انجام دهید:یک شانه ابرو بردارید و موها را به سمت بالا (یعنی سمت رستنگاه مو) شانه بزنید، بعد نوک موهایی را که از محور ابروها و هلال آنها خارج شده است با قیچی مخصوص کوتاه کنید. سپس آنها را به سمت پایین شانه بزنید و اگر تار موی اضافه ای خارج از محور هلالی ابرو به جا مانده با قیچی کوتاه کنید.

    10.از رژگونه چطور استفاده کنیم تا شبیه دلقک ها نشویم؟ 

    به احتمال زیاد دوست دارید صورتی زنده و پرشور داشته باشید – اما نه به شکلی که انگار می خواهید به سیرک بروید. برای آنکه رژگونه روی صورتتان خیلی صاف بنشیند، از یک مرطوب کننده صورت همراه با اسید هیالورونیک استفاده کنید که باعث می شود آب در سطح پوست جذب شده و حجم و درخشندگی آن حفظ شود. بعد این دو حرکت را انجام دهید:رژگونه کرمی هیدراته کننده را با ضربه های ملایم روی صورت و درست زیر استخوان گونه تان بگذارید و آن را به سمت بالا (یعنی مسیر رستنگاه مو) و عقب بمالید و در انتها رژگونه پودری را با سایه ای کمی تیره تر بر روی برجستگی گونه ها بمالید.

    منبع: https://namnak.com/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-40-%D8%B3%D8%A7%D9%84.p31105

    فروشنده فروشگاه
    سه شنبه 25 / 3 / 1400 - 14:17
    بازدید : 324
    برچسب‌ها :

    موهای رنگ شده، در یک فرآیند شیمیایی رنگ خود را از دست داده و رنگ جدیدی به خود می‌گیرند. در هر نوبت رنگ‌ساژ، پوست و موی سر، دست کم نیم ساعت در معرض مواد شیمیایی است. طبیعی است که بعد از رنگ کردن، جنس و حالت مو تغییر کرده و شما هم باید متناسب با آن شیوه‌ی مراقبت خود را تغییر دهید.

    https://elanza.com/product/LNZP-60753a37bad30/%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%AB%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D9%84%D9%88%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-1
    برای اینکه سلامت و زیبایی موی رنگ شده را حفظ کنید این ۵ شیوه را به خاطر داشته باشید:
    حتما از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید. این شامپوها آسیب کمتری به مو می‌زنند و بخشی از آسیب‌های شیمیایی وارد شده به مو را جبران می‌کنند

    شانه کردن موی خیس باعث نازک و شکننده شدن آن می‌شود. اگر موهای رنگ شده دارید، مطلقا این کار را نکنید. بهترین کار این است که تا خشک شدن مو صبر کرده و با شانه‌ی دانه درشت موها را شانه بزنید.

    سشوار، بابلیس یا اتو مو آسیب زیادی به مو و خصوصا موی رنگ شده می‌زند. برای خشک شدن مو از حوله و هوای آزاد استفاده کنید تا آسیبی به موهای‌تان نرسد.
    خرید گوشی شیائومی+ارسال رایگان همراه با هدایای ویژه

    سرانجام زخم کاری منتشر شد! با بازی متفاوت جواد عزتی! فقط با 10هزارتومن بخرید

    https://elanza.com/product/LNZ-P-5097/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-i-love-extreme-volume-%D8%AD%D8%AC%D9%85-10-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

    نور مستقیم خورشید برای پوست و مو زیان‌آور است. اگر در زیر تابش مستقیم آفتاب هستید از روسری یا کلاه برای پوشاندن موهایتان استفاده کنید.


    در آخر اینکه از نرم‌کننده استفاده کنید. نرم کننده رطوبت مو را حفظ کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند.

    منبع: https://www.beytoote.com/attire/hair-attire/best2-hair-color

    فروشنده فروشگاه
    شنبه 22 / 3 / 1400 - 18:55
    بازدید : 328
    برچسب‌ها :

    کسانی که بطور طبیعی دارای موهای مجعد یا فرفری هستند، برای داشتن موی صاف همیشه بدنبال راه های جدید هستند.

    «صاف یا فر کردن موها با موادشیمیایی انجام می شود. این مواد می توانند روی ساقه مو و حالت آن تاثیر بگذارند. موادی مانند «گلد» که برای صاف کردن موها استفاده می شوند، به نوعی پیوندهای دی سولفیدی موها را می شکنند و آنها را به گونه ای آرایش می دهند که در نهایت ساقه موها صاف تر شود.

    صاف کردن مو

    https://elanza.com/product/LNZ-P-5499/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D9%81%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-firmalift-%D8%AD%D8%AC%D9%85-40-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

    صاف کردن مو باعث ریزش مو میشود؟

    برای فر کردن موها هم موادشیمیایی خاصی به کار می رود که آرایش پروتئین موها را به هم می ریزند و به شکل جدیدی درمی آورند.» اینها، بخشی از گفته های متخصص پوست، قائم مقام مرکز تحقیقات کاربرد لیزر در علوم پزشکی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مورد صاف یا فر کردن موها بود. اگر شما هم طرفدار فر یاصاف کردن موهای خود با موادشیمیایی هستید، بد نیست پیش از هر تصمیمی، این گفت وگو را بخوانید.

    چرا تاثیر مواد صاف یا فرکننده مو، موقتی و کوتاه مدت است؟
    معمولا تاثیر مواد صاف یا فرکننده مو، بیشتر از 4 یا حداکثر 6 ماه نیست. این مواد فقط قادر به تغییر ظاهر ساقه موها هستند و زمانی که مو رشد کند، دوباره با حالت اولیه اش از ریشه خارج خواهد شد. در این صورت، فقط قسمت های پایینی ساقه در فاز فر یا صاف باقی خواهند ماند. درست مانند اتفاقی که در رنگ کردن موها می افتد.

    برخی افراد می گویند با صاف یا فر کردن موهای خود دچار ریزش موی شدید شده اند، این ادعا درست است؟
    هم بله و هم نه؛ در واقع، تمام این تغییر و تحول ها که در ساقه مو اتفاق می افتد، می تواند منجر به شکنندگی موها شود ولی از آنجا که آرایشگرهای ماهر سعی می کنند تماسی بین این موادشیمیایی و ریشه موها برقرار نشود، پس از صاف یا فر کردن مو، ریزش آن اتفاق نمی افتد. البته اگر این موادشیمیایی با کف سر در ارتباط باشند، می توانند ازطریق پوست سر جذب شوند و به ریشه و فولیکول های موها آسیب برسانند.

    متاسفانه، موارد زیادی را دیده ایم و داشته ایم که فرد بعد از فر یا صاف کردن موهای خود با موادشیمیایی، با شکایت از ریزش موی شدید، به مطب مراجعه کرده است. به همین دلیل، توصیه های ما بیشتر توصیه های پیشگیرانه است، نه توصیه های درمانی.

    چطور؟
    یعنی بهتر است برای چندماه تغییر ظاهر و شاید هم زیباتر شدن، زیبایی طبیعی و سلامت خود را به خطر نیندازید و کمتر سراغ موادشیمیایی برای تغییر حالت موهایتان بروید. به طور کلی، هرچه موها کمتر دستکاری شوند، آسیب کمتری به ساقه و ریشه آنها وارد خواهد شد. یکی از آسیب هایی که در اثر صاف یا فر کردن و خشک شدن بیش از اندازه به ساقه مو وارد می شود، ابتلا به موخوره است که راه درمانی جز کوتاه کردن موها برای رفع آن هم وجود ندارد.


    خیلی از افرادی که ریشه موی آنها با موادشیمیایی در تماس نبوده هم دچار ریزش مو پس از فر یا صاف کردن موهایشان می شوند. نظر شما درباره علت این مشکل چیست؟
    به هر حال، استفاده از موادشیمیایی مختلف برای صاف یا فر کردن، باعث شکنندگی ساقه موها می شود. در این حالت، ساقه موها از نزدیک ریشه یا حتی از وسط ساقه به دلیل شکننده بودن، قطع می شود و می ریزد. در نتیجه، فردی که موهای خود را صاف یا فر کرده است با دیدن این نوع ریزش مو و کم شدن حجم موهایش، احساس می کند دچار ریزش مو از ریشه شده است. در حالی که اینطور نیست و دوباره با رشد موهایی که با موادشیمیایی در تماس نبوده اند، مشکل ریزش موقتی مو هم برطرف خواهد شد.

    توصیه شما به افرادی که موهای خود را به هر دلیلی صاف یا فر کرده اند، چیست؟
    ساقه موی این افراد به شدت در معرض خشکی و شکنندگی قرار دارد. به همین دلیل استفاده از چرب کننده های مختلف مانند روغن بادام یا روغن نارگیل و سرم های مو و شستن موها با شامپوهای ملایم می تواند برای این افراد مفید باشد.
    برخی افراد به دلیل داشتن موهای مجعد و خشن، اقدام به صاف کردن آنها می کنند. آیا راهی برای رفع زبری و خشن بودن شدید مو بدون صاف کردنشان وجود دارد؟
    شاید بتوان کراتینه کردن موها را به این افراد توصیه کرد. البته به یاد داشته باشید کراتینه کردن موها با تولید فرمالدئید همراه است که استنشاق آن می تواند سلامت فرد را به خطر بیندازد.

    پس چاره چیست؟
    خوشبختانه امروزه کیت های کراتینه فاقد فرمالدئید هم به بازار آمده که افراد مختلف می توانند خودشان در منزل از آنها استفاده کنند. استفاده از این کیت ها و کراتینه کردن موهای زبر و مجعد با آنها، می تواند تا چندماه مشکل زبری موها و شانه کردنشان را حل کند و موها را برای مدتی نرم و لطیف کند. البته استفاده مستمر و دستکاری مداوم موها با این روش هم توصیه نمی شود.
    روش خانگی ساده تری برای نرم و لطیف تر کردن موهای مجعد یا حتی موهایی که در اثر رنگ، صاف یا فر کردن، آسیب دیده اند و خشک شده اند هم وجود دارد؟
    بله، افرادی که موهای زبر، خشک، آسیب دیده و مجعد دارند، می توانند ساقه موهای خود را به سس مایونز آغشته کنند. سپس آنها را با کلاه مخصوص رنگ حدود 3 2 ساعت بپوشانند و درنهایت هم با شامپویی ملایم، آن را آبکشی کنند. سس مایونز حاوی سرکه، تخم مرغ و روغن است و می تواند یک نرم کننده عالی برای موهای زبر و خشن باشد.

    ***آیا استفاده از نرم کننده یا شامپوهای 2 در 1 برای افرادی که موهایشان را صاف یا فر کرده اند، توصیه می شود؟

    بله، از آنجا که ترکیب های شیمیایی موجود در رنگ های مو یا مواد صاف و فرکننده مو باعث تغییر آرایش پروتئین مو و در نهایت هم خشک و شکننده شدن آن می شود، توصیه می کنیم بعد از تماس مو با چنین موادی، از شامپوهای ملایم تر، نرم کننده یا شامپوهای 2 در 1 که حاوی مواد نرم کننده ای مانند سیلیکون هستند، استفاده شود. این مواد نرم کننده می توانند غشایی را دور ساقه مو تشکیل دهند و باعث نرم تر شدن موها شوند.

    حرف آخر؟

    https://elanza.com/product/LNZ-P-5496/%DA%98%D9%84-%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%DA%86%D8%B1%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-sebofit-%D8%AD%D8%AC%D9%85-200-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
    افرادی که موهای خود را صاف، فر یا رنگ کرده اند یا تمام افرادی که نمی خواهند آسیب زیادی به ساقه موهای خود برسانند، باید استفاده از سشوار را محدود به موارد خاص کنند. به طور کلی، خود چرخه شستن و خشک کردن موها با سشوار، می تواند باعث آسیب دیدن ساقه آنها به دلیل تماس با حرارت داغ سشوار و شستشوی مو شود.

    منبع: https://namnak.com/%D8%B9%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%B6-%D8%B5%D8%A7%D9%81-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D9%88.p55695

    فروشنده فروشگاه
    شنبه 22 / 3 / 1400 - 18:53
    بازدید : 328
    برچسب‌ها :

    داشتن موهای فرفری کوتاه می تواند یک چالش باشد . وقتی یک ظاهر ملایم و لطیف می خواهید، میتوانید موهای کوتاهتان را فر کنید.

    یکی از مدل موهای محبوب تابستانی مدل مواج ساحلی است که از فرهای کوتاه و نسبتا بزرگ تشکیل می شود. وقتی به مدل فر ساحلی فکر می کنیم، اغلب این مدل را برای خانم های مو بلند متصور می شویم ولی در حقیقت این مدل را می توان روی موهای کوتاه نیز انجام داد!

    https://elanza.com/product/LNZP-603fa024568b2/%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D9%88-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AD%D8%AC%D9%85-55-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

    در این آموزش با نحوه فر کردن موهای کوتاه آشنا خواهید شد و مراحل آن کاملا ساده است و اگر موهای کوتاهی دارید می توانید آن را به عنوان یک مدل مو زیبای تابستانی امتحان کنید.

    مدل مو

    فر کردن موهای کوتاه
    وسایل مورد نیاز:

    اتو فر مو به قطر 2.5 سانتی متر
    محافظ حرارتی
    اسپری مو
    فر کردن موهای کوتاه و مراحل فر مو مواج ساحلی
    مرحله 1:تقسیم بندی و فر کردن

    کار خود را با تقسیم بندی مو شروع کنید. هیچ باید یا نبایدی در این امر وجود ندارد، فقط به هر مدل که راحت هستید موها را تقسیم کنید. همچنین لازم نیست کارتان بسیار دقیق و عالی باشد، در حقیقت اگر در این سبک مو موها شسته رفته به نظر نرسد، ایده آل تر است!

    فقط بهتر است قسمت جلوی مو از هر دو طرف را برای بعد کنار بگذارید.

    یک قسمت از مو را حداقل از نیمه طول کل موها بردارید. بهتر است تقسیم بندی شما عمودی باشد
    چرا که فرهای بهتری به دست می آید.

    اتو فر مو را برداشته و بخش انتخابی خود را دور آن پیچیده و به سمت صورت شروع به فر کنید.به خاطر داشته باشید که از ریشه مو یا حداقل بسیار نزدیک به ریشه فر را شروع کنید و سپس حدود 2.5 سانتی متر مانده به انتهای مو، فر را قطع کنید.

    همچنان که به سمت پایین اتو را حرکت می دهید، از شدت فر بکاهید و آن را رها کنید تا قسمت های انتهایی فر شدید پیدا نکند. انگشتان خود را از بین فرها عبور دهید تا از هم جدا شوند.

    همین مراحل را برای تمام تقسیم بندی هایتان تکرار کنید.

    https://elanza.com/product/LNZ-P-5288/%D8%AE%D9%88%D8%B4%D8%A8%D9%88-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D9%88-%D9%88-%D8%A8%D8%AF%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%B4-%D9%81%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-citric-%D8%AD%D8%AC%D9%85-750-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

    مدل مواج ساحلی

    آموزش فر کردن موهای کوتاه
    تفاوت نحوه فر کردن موهای جلو سر
    مرحله 2:فر کردن موهای جلو سر

    به خاطر دارید که قسمت جلو مو را برای بعد کنار گذاشتید، اکنون زمان فر کردن آنهاست.همان فرآیند قبلی، کار فر تکرار می شود فقط در این زمان ، باید برخلاف جهت صورتتان فر کنید.

     

    مرحله 3:چنگ زدن و اسپری مو

    اکنون که تمام موهایتان فر شده ، با چنگ زدن می توانید آنها را حالت دارتر کنید و در عین حال بیشتر به مدل مورد نظر شباهت پیدا می کند.

    همچنین اگر برخی از شاخه های مو، فر نشده، اکنون زمان فر کردن آنهاست. پس از آنکه تمام موهایتان فر شد، اسپری استایل مو به آنها بزنید تا آنها را ثابت نگاه دارید.
    پس از اسپری زدن باز آنها را چنگ بزنید، این کار را تا زمانی که از نتیجه آن راضی شوید، ادامه دهید.

    با زدن اسپری مو می توان مدت طولانی تری آرایش مو خود را حفظ کنید

    منبع: https://namnak.com/%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87.p51553

    فروشنده فروشگاه
    شنبه 22 / 3 / 1400 - 18:20
    بازدید : 324
    برچسب‌ها :

    حتی کسانی که موهای لخت دارند بعضی اوقات دوست دارند موهایشان را فر موقت کنند و تنوعی در حالت موهای خود به وجود بیاورند. از این رو ما شیوه ای برای فر موقت مو برای شما بدون استفاده از وسایل حرارتی که به آن فر خیس هم می توان گفت برای آرایش مو آورده ایم.

    https://elanza.com/product/LNZP-6044d83dbe7f9/%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%B1-%DA%98%D9%84%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%85%DA%A9-%D8%AD%D8%AC%D9%85-35-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
    چنانچه می خواهيد موهايتان را تنها براي يک مهماني به طور موقت و البته بدون صدمه رساندن مانند استفاده از مواد شيميايي يا اتوی داغ فر يا بابليس کنيد بهتر است از وسايل آرایشی بدون آسیب و سردي که در انواع گوناگون در بازار پیدا مي شود استفاده کنيد تابراي عوض کردن مدل و زيباتر کردن موها به آنها صدمه ای هم وارد نکنید.

     

    انواع فر مو
    - فر مو با استفاده از وسایل حرارتی

    - فر مو بدون استفاده از وسایل حرارتی 

     

    فر موقت مو ,انواع فر مو,مدل موی فر خیس
    مدل موی فر خیس

     

    فر مو بدون استفاده از وسایل حرارتی یا فر کننده مو پلاستیکی
    - مرحله نخست تهیه کردن فر کننده مو پلاستیکی بسته به نوع فر ریز یا درشت و یا متوسط می‌باشد به طوری که هم می‌توانید این بیگودی ها را از بیرون تهیه کنید و هم چون هر چه لایه های مو را کمتر بگیرید فر شما زیباتر خواهد شد به تعداد زیادی بیگودی احتیاج دارید،آنها را با هزینه‌ی کمتری در خانه تهیه کنید ، – به این صورت که که کاغذ هایی به ابعاد ۹ در۹ یکدست وهم اندازه بسته به حجم مو به تعداد ۳۰ الی ۵۰ عدد درست کرده (می‌توانید از کاغذهای یادداشت مربع شکل استفاده کنید) وآنها را لوله ای شکل کنید که مانند بیگودی های ریز در خواهد آمد و البته اندازه بیگوی های شما به خودتان مربوط است که دوست دارید فر ریز داشته باشید یا درشت و یا متوسط.

     

    - چنانچه موهایی کاملا صاف و بدون حالتی دارید که بعد از حالت دادن با سشوار یا بیگودی خیلی زود به وضعیت اولیه بازمی‌گردد و حالت خود را از دست می‌دهد، توصیه می‌شود که پس از حمام که آب موها کشیده شد و موها نم هستند، آنها را به دو سمت سر شانه برده و از جلو با لایه های خیلی کم و زدن قدری تافت یا مواد نگهدارنده به موها بزنید، ، آنها را به دور بیگودی‌ها و در وسط آنها به طور مرتب بپیچید و دو سمت کاغذهای لوله ای را خم کنید تا موها باز نشوند و حتی در صورت باز شدن می‌توانید از گیره‌های سیاه مو جهت ثابت نگه داشتن آنها استفاده کنید.

     https://elanza.com/product/LNZ-P-5793/%D8%AE%D8%B7-%DA%86%D8%B4%D9%85-%DA%AF%D9%84%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-matte-intenseخرید جهیزیه خانه رویایی تا 50% تخفیف ! امروز سفارش بدید


    فر موقت مو ,انواع فر مو,مدل موی فر خیس
    فر کردن موقت مو

     

    - بعضی وقتها برای موهایی که کمی حالت دارند و به راحتی به هر فرم دلخواهی که می‌خواهیم در می‌آیند ، استفاده از مواد حالت دهنده توصیه نمی‌شود و فقط نم داشتن موها کافی است.

     

    - برای فرهای درشت تر کاغذهای لوله ای را باز تر پیچانده و قطر لوله ها را بیشتر می‌گیریم.

     

    - بعد از پیچاندن کل موها از جلو به پشت سر تقریبا نیم ساعت و یا بسته به مقدار موها قدری بیشتر طول می‌کشد تا موها خشک شوند که حتی می‌توانید ، از سشوار با باد بسیار کم برای خشک شدن آنها استفاده کنید(توجه داشته باشید که زمان سشوار کشیدن نظم بیگودی ها به هم نخورد و سبب باز شدن آنها نشود)

     

    - برای باز کردن موها کاغذهای لوله ای را از طرف پایین گرفته و به طور عمودی به پایین بکشید تا لوله ای باز شود نه اینکه به طور افقی به سر بچسبد که در این صورت اصلا فر زیبایی نخواهد شد.

     
    پیشنهاد ویژه
    ترک اعتیاد,ترک سیگار,ترک الکلآیا می توانم اعتیاد خود را کنار بگذارم؟خدمات زیبایی ، پوست و مو ,خدمات پوست مو زیباییلیزر موهای زائد با دستگاه متناسب نوع پوستفروشگاه تخصصی لوازم زناشوییژل آمیزشی و روان کننده با 25%تخفیف

    - پس از آنکه موها را به ترتیب از جلو به پشت سر به آهستگی باز کردید می توانید با انگشتانتان آنها را از هم جدا کرده و فرتان را طبیعی تر نشان دهید و در این زمان برای براق شدن موها می‌توانید از قدری روغن زیتون استفاده کنید.

     

    فر موقت مو ,انواع فر مو,مدل موی فر خیس
    فرمو

     

    - برای فر شدن موها از بیگودی های درشت با برداشتن لایه های زیاد مو این کار را انجام دهید ولی برای فرها ،چه ریز وچه درشت حتما لایه های جدا شده را کم بگیرید با این فرق که در فر ریز از بیگودی ریز و در فر درشت از بیگودی درشت استفاده کنید.

    - این نوع فر تا زمان شسته شدن همینطور باقی خواهد ماند و فقط با شسته شدن به شکل نخست خود بر می گردد.

     

    - ناگفته نماند که فرهای شش ماهه یا همیشگی به موها صدمه رسانده و بعضی وقتها به خاطر مواد شیمیایی سبب سوزاندن آنها خواهد شد و بیشتر وقتها به علت رسیدگی به آنها شما را خسته خواهد کرد ، چون شما باید فر شش ماهه را همیشه چرب نگه دارید تا خوش فرم بایستد و این یعنی اینکه از واکسها و کرم های مو استفاده کنید که استفاده زیاد این مواد هم به مقدار زیاد و در دراز مدت آسیب های بسیاری را برای موی شما به همراه خواهد داشت ولی این فر احتیاج به مواظبت نداشته و هر زمان که از آن خسته شوید با شستن از بین خواهد رفت.

     

    منبع: https://www.beytoote.com/attire/hair-attire/latest-hair-styles-effortlessly-frkrdn.html

    فروشنده فروشگاه
    شنبه 22 / 3 / 1400 - 18:19
    بازدید : 381
    برچسب‌ها :

    شاید شما هم جزو خانم هایی باشید که به موهای فر علاقه دارید اما از فر کردن مو با بابلیس خسته شده اید، همیشه برای فر کردن مو نیاز به دستگاه های  الانزا حرارتی نیست ما در این بخش از دنیای مد نمناک روشی متفاوت و شگفت انگیز برای فر کردن موها به شما معرفی میکنیم.

    این بار برای فر کردن مو به یکی از وسایل آشپزخانه نیاز دارید، شاید باورتان نشود اما به راستی با چنگال میتوان موها را هر چقدر هم که لخت باشند فر کرد.

    روش های فر کردن مو 

    روش فر کردن مو با چنگال
    آموزش فر کردن موها با چنگال
    یک چنگال بردارید و از انتهای موها شروع کنید موها را درون چنگال بپیچید دقیقا مثل زمانی که ماکارونی میخورید، بعد از پیچیدن موها درون چنگال اسپری بزنید و سشوار بکشید گرمای فلز چنگال فر زیبا و ماندگای خلق خواهد کرد.

    در صورتی که موهای خیلی صافی دارید و میخواهید آن ها را فر کنید باید از قیچی مارپیچی استفاده کنید در این صورت فر موها مدت زیادی ماندگاری خواهد داشت.

    https://elanza.com/product/LNZ-P-6323/%DA%98%D9%84-%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88%DB%8C-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%AF%D9%84-dermo-wash-%D8%AD%D8%AC%D9%85-150-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

    فر کردن موی کوتاه

    فر کردن مو با چنگال
    چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
    برای جلوگیری از وز شدن موها از نرم کننده استفاده کنید زیرا موهای فر به راحتی وز میشوند.
    روغن نارگیل از وز شدن موها جلوگیری میکند.
    موها را بعد از حمام شانه کنید زیرا شانه کردن موهای خشک باعث وز شدن آن ها میشود.
     

    بهترین نکته جذابیت پوست اینجاست!

    منبع:https://namnak.com/%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%DA%86%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%84.p48081

     

    فروشنده فروشگاه
    سه شنبه 11 / 3 / 1400 - 15:28
    بازدید : 375
    برچسب‌ها :

    شانه زدن موها یکی از حیاتی ترین بخش نگهداری و مراقبت از موها است. ممکن است مهم به نظر نرسد، اما اگر به طور مرتب تار ها را شانه نزنید موها پیچ و تاب خورده می شوند.

    https://elanza.com/product/LNZ-P-6322/%DA%98%D9%84-%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88%DB%8C-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%AF%D9%84-acne-wash-%D8%AD%D8%AC%D9%85150-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

    درواقع اکستنشن شما خوب به نظر نمی رسد و به سرعت خراب می شود . برای طول عمر اکستنشن باید یاد بگیرید چطور آن ها را شانه بزنید و از چه نوع شانه ای استفاده کنید.

    انواع برس های مو :
    زمانی که اکستنشن مو را شانه می زنید، یک شانه با دو ردیف استیل همیشه بهتر از یک شانه پلاستیکی یا چوبی است زیرا به تارهای مو آسیب می زنند. با این حال، این بهترین انتخاب نیست. اگر می خواهید از یک شانه استفاده کنید، چندین مورد را می توانید انتخاب کنید.

    برس گرد :

    برس گرد انتخابی پیش فرض است که آرایشگرها برای هر نوع مو توصیه می کند. وقتی به کشش کم تر نیاز دارید، برس گرد مورد استفاده قرار می گیرد. یعنی این نوع برس برای انواع مو، حتی مصنوعی و یا مجعد، عالی است.

    برس با موی زبر :

    برس با موهای نایلونی برای پیچ خوردگی های زیاد استفاده می شود. پس برای منظم کردن موی انسان کاربرد دارد.

    چگونه میتوان اکستنشن مو را شانه زد؟
    می توانید اکستنشن را شانه بزنید در حالی که مو خیس یا خشک است. این فرآیند بسیار مشابه و متغیر است. قوانین کلی باید خیلی ملایم و با احتیاط انجام شود. تحت هیچ شرایطی نباید به شدت تارهای مو را بکشید. این می تواند منجر به آسیب مو طبیعی شما شود.

    فرآیند شانه زدن باید چند بار در روز تکرار شود الانزا  و این چیزی است که نباید فراموش کنید. اگر آن را به طور مرتب شانه بزنید، نیاز نیست هر چند ماه یک بار اکستنشن جدید بخرید.

    موردی برای شانه زدن موهای خشک ذکر نشده است. فقط با آن به مثل موهای خود رفتار کنید ، روش دیگر کمی دشوارتر است.

    شانه زدن اکستنشن مو

    شانه زدن اکستنشن های مرطوب :
    برای شانه زدن موهای مرطوب، پس از شستن، باید اول موها را با حوله خشک کنید. آن را به شدت مالش ندهید، چون باعث پیچ خوردگی موها می شود. هم چنین می توانید از این روش برای شانه زدن موها در حمام به همراه کمی نرم کننده استفاده کنید.

    بعد از اینکه موهایتان خشک شد، نرم کننده را روی مو اسپری کنید . این امر تاثیری بر پیوند اکستنشن مو نخواهد داشت. به جای آن، مو را نرم و منظم نگه دارید.

    برای اینکه بتوانید گره موها را باز کنید، انگشت را میان موهای خود نبرید زیرا اکستنشن مو کشیده می شود و تارهای مو می ریزد ، بنابراین حتما باید از آن اجتناب کنید.

    بخش های کوچکی از مو را بردارید و از پایین مو شروع کنید. به آرامی پیچ خوردگی مو را تکه ، تکه باز کنید. همیشه بخشی از مو را با دست نگه دارید و از پایین به بالا این کار را انجام دهید. صبور باشید و از شانه زدن موهای خود به هیچ وجه شانه خالی نکنید.

    پیچ و تاب خوردگی و ریزش اکستنشن مو :
    اگر بخواهیم صادق باشیم، همه اکستنشن ها صرف نظر از قیمت و کیفیت بالای آن ، مثل موهای طبیعی پیچ و تاب می خورند، اگر چه هرگز نمی توانید به طور کامل از آن اجتناب کنید، اما می توانید کارهایی انجام دهید که آن ها را به حداقل برسانید.

    ریزش اکستش ها همین طور است! موهای طبیعی حدود 100 تار در روز می ریزند. حتی با وجود این که اکستنشن ها به مو متصل هستند زمانی که آنها را شانه می زنید ، می شویید یا حالت می دهید، مو ها کمی می ریزند.

    بنابراین، هر گونه اکستنشن که به موها وصل شده اند، طول عمری حدود سه ماه ، یک سال یا بیشتر دارند. بستگی به این دارد که چطور آن ها را حالت می دهید و می شویید.

    تکنیک های مناسب شانه زدن :
    البته شانه زدن اکستنشن نکته دارد. بنابراین چنانچه در این بخش از دنیای مد نمناک گفته ایم دقت کنید همیشه یک شانه در کیف خود داشته باشید. به این ترتیب وقتی به حمام می روید، می توانید به سرعت موهای خود را شانه بزنید.

    استفاده از محصولات مناسب یا هیچ محصولی:
    در نهایت، از محصولات با کیفیت بالا استفاده کنید که به شما در پیش گیری از پیچ خوردگی های مو کمک می کند. چیزهای زیادی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

    اما برای جلوگیری از ریزش، نباید از بسیاری از محصولات استفاده کنید و یا خیلی موهای خود را بشویید. اغلب اوقات، به هیچ محصولی روی موهای خود نیاز ندارید، به جز موقعیت های خاص و یا شب ها.

    خوابیدن صحیح با اکستنشن مو :
    چگونه با اکستنشن مو می خوابید ؟ موها را دم اسبی ببندید یا ببافید. این روش باعث می شود تارهای مو بیش از حد حرکت نکنند و گره ایجاد نشود. اصطکاک موها چیزی است که باعث ایجاد گره می شود بنابراین با بستن موها آن را کاهش دهید . و اگر داخل اکستنشن کلیپس دارید آن را قبل از رفتن به رختخواب بردارید، نیازی به خوابیدن با آن ها نیست.

    موی اکستنشن شده

    فر و رنگ کردن اکستنشن :
    از آنجا که اکستنشن ها از موی طبیعی انسان ساخته شده اند، می توانید آن ها را رنگ و فر کنید. با این حال، موها از لحاظ رنگ و ...پردازش شده اند، دیگر موی دست نخورده محسوب نمی شود، بنابراین، توصیه نمی کنیم این کار را خودتان انجام دهید چون برای انجام این کار به یک آرایشگر ماهر نیاز دارید. درمان نادرست می تواند باعث خشک شدن مو و ریزش مو شود.

    اگر موهایتان همرنگ اکستنشن نیست، می توانید به جای آن موهای طبیعی خود را رنگ کنید. این کار بسیار راحت و ایمن است و لازم نیست نگران خراب شدن اکستنشن باشید. می توانید در مورد این که چه رنگی استفاده کنید با آرایشگر ماهر مشورت کنید.

    اگر اکستنشن دارید صاف یا فر کردن مو باید تا جایی که ممکن است، کم انجام شود . بیشتر به این خاطر که گرما می تواند به مرور زمان به موها آسیب برساند. اما گاهی استفاده از ابزار داغ خوب است و واقعا راه خوبی برای ترکیب بهتراکستنشن با موهای خود است. تطبیق تارهای طبیعی مو باعث می شود هیچ کس به وجود اکستنشن شک نکند.

    شست وشوی اکستنشن :
    چگونه باید اکستنشن ها را بشویید؟
    با وجود آنچه ممکن است فکر کنید، باید اکستنشن ها را به ندرت بشویید. دلیل اینکه موهای طبیعی خود را اغلب می شویید، چربی هایی است که از ریشه مو بیرون می آیند و آن را چرب می کنند. اکستنشن ها پوست سر ندارند بنابراین چیزی وجود ندارد که آن ها را چرب یا کثیف کند. این اتفاق تنها در صورتی رخ می دهد که از محصولات بسیاری استفاده کنید.

    ما به طور کلی توصیه می کنیم که اکستنشن ها را بعد از 30 بار استفاده بشویید. اگر هر روز از آن ها استفاده می کنید، هر ماه آن را بشویید. ممکن است کافی به نظر نرسد، اما مطلوب است.

    چگونه می توان اکستنشن را بطور مطلوب شست؟
    24 تا 48 ساعت پس از اتصال یکپارچه اکستنشن قبل از خیس کردن آن ها برای اطمینان از چسبندگی صبر کنید. باید همه جا مو را شامپو بزنید، به خصوص در اطراف ناحیه سر که تابیدگی قرار دارد.

    موها را به آرامی بشویید تا کاملا عاری از کثیفی باشد. به دلیل تابیدگی و اکستنشن ها، ممکن است پوست سر سخت باشد اما اگر چند دقیقه صبر کنید، شامپو به آن قسمت می رسد. فراموش نکنید که انتهای مو را کاملا بشویید ، زیرا باقیمانده شامپو می تواند همان تاثیر را روی موهای کثیف داشته باشد.

    آب نمک و کلر همچنین می تواند به اکستنشن ها آسیب برسانند، بنابراین آن ها را با کلاه حمام هنگام شنا کردن بپوشانید. شستن مو درست بعد از هر شنا هر گونه مواد شیمیایی مضری را که به داخل کلاه نفوذ می کند، از بین می برد.

    شستن اکستنشن های واقعی مو حتی آسان تر است. کمی شامپو در آب ولرم مخلوط کنید. اکستنشن ها را به مدت 10 دقیقه بدون چرخاندن در محلول بیندازید تا از پیچ و تاب مو جلوگیری کنید. موها را از آب خارج کنید تا مایع اضافی بیرون رود.

    چه محصول مویی باید استفاده شود؟
    بهتر است مشتریان از شامپو با کیفیت بالا، معتدل استفاده کنند. باید مراقب باشید که کدام محصول را انتخاب می کنید چون ممکن است برخی از آن ها مناسب نباشند.

    هر چیزی که مقدار زیادی مواد شیمیایی مختلف داشته باشد و یا خیلی قوی باشد برای مو خوب نیست ، هرچه طبیعی تر باشد بهتر است. چیزی مورد نیاز است که موها را مرطوب و درخشان سازد. یک مثال خوب شامپوی معتدل، شامپوهای مخصوص نوزاد است.

    هم چنین توصیه می شود که از نرم کننده ای استفاده کنید که برای بافت مو شما مناسب است. درخشندگی موهای شما را ترمیم خواهد کرد و مدت طولانی موها را سالم نگه می دارد. باید از محصولات دیگر مانند اسپری مو و یا روغن های فراوان اجتناب کنید زیرا این کار به شست و شوی بیشتر تارهای مو می انجامد که در دراز مدت مناسب نیست.

    شستن موی اکستنشن

    خشک کردن و حالت دادن اکستنشن مو:
    چگونه اکستنشن ها را خشک کنیم؟
    اگر چه توصیه می شود که موی خود را به طور طبیعی خشک کنید، اما گاهی اوقات وقت ندارید. در این حالت، ازسشوار با دمای پایین استفاده کنید . این به آن سادگی نیست که فکر می کنید ،با اکستنشن مو قوانین تغییر می کنند.

    اول، بر روی پاک کردن رطوبت از ریشه های مو تمرکز کنید، جایی که اکستنشن ها به هم متصل می شوند.
    موها را به چهار قسمت تقسیم کنید و کنار بگذارید.
    یک قسمت از مو را بردارید و یک برس گرد در زیر آن قرار دهید و سشوار را روی مو قرار دهید.
    دقت کنید که جریان هوا رو به پایین است و سشوار باید تمام مسیر را تا انتهای مو دنبال کند.
    این روند را در تمام بخش های مختلف تکرار کنید تا اینکه کاملا خشک شوند.
    حالت دادن اکستنشن :
    از آنجا که اکستنشن ، موی واقعی انسان است، آن ها می توانند به راحتی مثل موی خودتان بسوزند. از اسپری حرارتی برای حالت دادن مو بجای ابزارهای داغ برای جلوگیری از آسیب و سوختگی استفاده کنید. دستگاه فر یا اتو مو را تا حدود 350 درجه تنظیم کنید.

    گرمای برخی ابزارها می توانند به حدود 500 درجه برسند، اما اجازه ندهید که از 380 بگذرد. به جای متوقف کردن اتو روی یک بخش ، اجازه دهید به سرعت از میان تارها عبور کند تا از سوختگی مو جلوگیری کنید.

    نگهداری اکستنشن مو:
    این مساله فقط برای اکستنشن صدق می کند که موقتی هستند. زمانی که اکستنشن خود را استفاده نمی کنید، لطفا آنها را در بسته ای ذخیره کرده و در مکانی خنک و با تهویه خوب قرار دهید.

    برای استفاده مجدد از آن ها به سادگی موها را بیرون آورید و به آرامی تکان دهید. همچنین باید اکستنشن را قبل از نگهداری شانه بزنید و به صورت دم اسبی ببندید.

    اکستنشن مو باید قبل از قرار گرفتن داخل انباری کاملا خشک شود. اکستنشن ها مرطوب به احتمال زیاد موجب کپک می شوند. فقط از بافتن موها و قرار دادن داخل جعبه خود داری کنید. بیشتر مراقب این فرآیند باشید تا موهای خوبی به هنگام خارج کردن از بسته داشته باشید.

    طول عمر اکستنشن مو چقدر است ؟
    با مراقبت مناسب، اکستنشن مو می تواند تا 6 ماه بماند. طول عمر مو توسط شما تعیین می شود. به همین دلیل است که باید زمان بگذارید و نگهداری انجام دهید. این کار باعث صرفه جویی در پول و زمان می شود.

    برنامه های آموزشی زیادی وجود دارند که توضیحات مفصل را ارائه می دهند. به این ترتیب می توانید یک برنامه روتین پیدا کنید که متناسب با شما و اکستنشن باشد.

    ترمیم اکستنشن های آسیب دیده :
    اگر به درستی مراقبت از مو را انجام نداده اید، ناامید نشوید، ممکن است فرصتی برای بازگردانی آن ها به شکل اول وجود داشته باشد. اگر غفلت کرده باشید و آن ها را شانه نزده و یا نشسته باشید، احتمالا در وضعیت بدی قرار دارید.

    روش موقتی :
    ترمیم اکستنشن های موی آسیب دیده زمان زیادی را می طلبد. برای این که چطور موهای آشفته را مرتب کنیم، حتما مطلب زیر را بررسی کنید.

    برای خلاص شدن از شر موهای درهم و برهم و تاب خوردگی های مو ، از یک برس گرد استفاده کنید.
    اکستنشن را در آب گرم قرار دهید و کمی نرم کننده به آن اضافه کنید.
    آن را یک شب رها کنید، تا اکستنشن ها مرطوب شوند.
    موها را از آب بیرون بیاورید و با یک حوله پنبه ای خشک کنید.
    بگذارید موها خشک شود.
    مراقبت اکستنشن مو 

    نسخه های خانگی برای موهای خشک :
    بسیاری از خانم ها از اکستنشن موی خشک یا آسیب دیده شکایت دارند. این می تواند ناشی از کیفیت ضعیف، رنگ کردن مو، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و استفاده از ابزار داغ باشد.

    البته، همه دوست دارند موهای براق، سالم و حجیم داشته باشند، اما گاهی اوقات اینطور نیست. محصولات مختلفی وجود دارند که شما می توانید برای درمان اکستنشن های خشک خود بخرید، با این حال، اغلب بسیار گران هستند به همین دلیل است که بسیاری از مردم به داروهای طبیعی و خانگی که بسیار ارزان تر هستند مراجعه می کنند. پس اگر می خواهید موهای سالمی داشته باشید از نسخه های طبیعی استفاده کنید.

    روغن زیتون:

    روغن زیتون یک جز اصلی نسخه های خانگی برای تقویت مو است. زیتون غنی از آنتی اکسیدان ها، ویتامین آ و ایی است که به مبارزه با دی هیدروکدئین کمک می کنند.

    این هورمونی است که کیسه های ترشحی مو را می پوشاند و منجر به ریزش مو می شود. به طور کلی روغن زیتون به محافظت از کراتین کمک می کند که پروتئین طبیعی است مو را تقویت و همچنین به مرطوب سازی مو کمک می کند.

    می توانید از روغن زیتون به عنوان یک ماسک استفاده کنید و آن را بشویید و یا می توانید آن را گرم کرده و یک ماسک روغن زیتون داغ بسازید. همچنین می توانید چند قطره از روغن را موخوره ها بریزید تا خشکی موها رفع شود و حالت بگیرد. روغن زیتون نیز می تواند به عنوان روغن پایه با مواد دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

    روغن جوجوبا:

    روغن جوجوبا تا حدی شبیه روغن طبیعی موی شما است. این روغن پوست سر را از خارش و باکتری محافظت می کند. علاوه بر این، روغن جوجوبا پر از چربی های تک اشباع و اشباع شده برای مرطوب کردن پوست سر است . روغن جوجوبا شوره سر را رفع می کند و رشد مو را بهبود می بخشد.

    تخم مرغ:

    درمان خانگی دیگر برای موهای آسیب دیده، تخم مرغ خام است. تخم مرغ غنی از پروتئین است که به رشد مو و همچنین به صاف کردن اکستنشن کمک می کند.

    مایونز :

    مطمئنا می توانید مواد اولیه، تخم مرغ و روغن ها را با هم مخلوط کنید تا نسخه خانگی عالی برای موها درست کنید. با این حال می توانید به سادگی از مایونز طبیعی استفاده کنید . مایونز مانند یک ماسک موی کلاسیک عمل کرده و مو را تغذیه می کند.

    تارهای مو را نرم و حتی می تواند از عوارض ناشی از محصولات حالت دهنده مضر محافظت کند. زیرا مایونز سرشار از اسیدهای چرب امگا است که برای مرطوب کنندگی مو خوب هستند.

    علاوه بر این، سرکه می تواند با کمک به بازیابی تعادل pH مو ، به افزایش سلامت کلی مو کمک کند. به سادگی مایونز را روی موهای خود بریزید، بگذارید 30 دقیقه بماند، سپس آن را کاملا بشویید.

    آوکادو :

    آوکادو غنی از ویتامین های زیاد مثل آ، د، ایی، ب6، پروتئین ها، آمینو اسیدها و بسیاری از مواد سالم دیگر هستند.

    آوکادو به دلیل داشتن خاصیت مرطوب کنندگی می تواند به رطوبت و رشد مو کمک کرده و از شوره سر جلوگیری کند. به سادگی آوکادو را له کرده و کمی روغن زیتون یا جوجوبا به آن اضافه کنید.

    عسل :

    عسل جز تشکیل دهنده دیگری است که معمولا با مواد دیگر مخلوط می شود تا موهای آسیب دیده را درمان کند،زیرا به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد معدنی به درخشندگی و افزایش حجم مو کمک و می تواند کیسه های ترشحی مو را تقویت کند و خاصیت ضد باکتری دارد.

    ماست :

    ماست یکی دیگر از درمان های خانگی است که می توانید آن را به مواد دیگر اضافه کنید زیرا غنی از ویتامین های مختلف و پروتئین است ، همچنین خاصیت مرطوب کنندگی دارد.

    منبع: https://namnak.com/hair-extensions.p64374

    فروشنده فروشگاه
    سه شنبه 11 / 3 / 1400 - 15:26
    بازدید : 320
    برچسب‌ها :

    شکی نیست که چشم های آبی گیرایی و جذابیت خاصی دارند، به خصوص اگر با آرایشی مناسب تکمیل شوند. اما آیا می دانید که چه رنگ سایه هایی برای چشم های آبی مناسب اند؟ اگر چشمانی آبی رنگ دارید، ما در این مطلب شما را راهنمایی می کنیم تا در انتخاب سایه چشم تان تصمیم درست را بگیرید و زیباتر از همیشه در جمع بدرخشید.

      https://elanza.com/product/LNZ-P-5ffab19dcc958/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-020

    سایه های مناسب برای چشمان آبی

    زمانی که به رنگ سایه برای چشم های آبی فکر می کنیم، باید محتاط باشیم، زیرا سایه مناسب می تواند چشمان زیبای شما را زیباتر کند اما اگر رنگی که انتخاب می کنید، به رنگ چشم های شما نیاید، تاثیری برعکس می دهد و به بیان دیگر، از جذابیت چشم هایتان می کاهد.

     

    بهترین رنگ سایه برای افرادی که چشم های آبی دارند، تونالیته های نارنجی است. به عنوان مثال رنگ های گرمی چون مسی و برنز در کنار رنگ آبی چشم هایتان به زیبایی می درخشند. البته نباید از رنگ های سردی چون آبی یا خاکستری غافل شد، از این رو که رنگ آبی چشم ها را تشدید می کنند و بر جذابیت آن می افزایند.

     

    1.رنگ سایه طبیعی  

    رنگ سایه
    رنگ سایه طبیعی‎

     

    رنگ سایه طبیعی مانند رنگ های قهوه ای یا بژ، برای هر موقعیتی از جمله محل کار، میهمانی های دورهمی یا رسمی، مناسب است. برای این منظور کافی ست یک سایه که با تن پوست شما هماهنگی دارد را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر تن پوست تان سرد است، از رنگ های روشن تر و سردتر سایه استفاده کنید یا اگر پوستی با تن گرم دارید، رنگ های تیره تر و گرم تر سایه، بهترین انتخاب برایتان خواهند بود.

     

    با این رنگ سایه چشم، شما می توانید رنگ رژ لب تان را پر رنگ انتخاب کنید. به عنوان مثال رژ لب قرمز زیبایی چهره شما را تکمیل خواهد کرد.

      

    2.سایه چشم اسموکی
    کدوم ارز دیجیتال رو بخریم تا بیش از 500درصد سود کنیم؟ سریع ثبت نام کنید

    راهکار افزایش فروش در دوران کرونا، تیم شما به یک نرم افزار CRM عالی نیاز داره


    رنگ‌های سایه برای چشم‎ آبی
     

    سایه چشم اسموکی نه تنها از مد نمی افتد بلکه با هر مدل و رنگ چشمی نیز جور در می آید. البته در استفاده از سایه چشم مشکی برای چشم های آبی رنگ باید کمی احتیاط کرد. برای این منظور، رنگ های بژ، برنز و شکلاتی را با هم ترکیب کنید و روی پلک هایتان بزنید، سپس چشم هایتان را با خط چشم قهوه ای تیره و ریمل مشکی، تکمیل کنید. از آنجا که تاکید روی چشم هایتان است، از رژ لب های بی رنگ کمک بگیرید تا تعادل چهره تان بهم نخورد.

      

    3.سایه آبی

    رنگ سایه
     

    اگر می خواهید که بر رنگ آبی چشم هایتان تاکید کنید، هیچ رنگی بهتر از رنگ آبی برای سایه چشم هایتان نخواهد بود. برای این منظور رنگ آبی تیره یا سورمه ای را بردارید و به دور چشمان تان، از پلک ها گرفته تا زیر چشم هایتان، بزنید. اگر دوست دارید که سایه چشم هایتان کمتر توی چشم باشد، از رنگ آبی کمرنگ تر استفاده کنید. برای افرادی که دوست دارند تیپی مدرن و شیک داشته باشند نیز ترکیب رنگ آبی و خاکستری بهترین انتخاب خواهد بود.

      

    4.سایه چشم بنفش

    رنگ‌های سایه برای چشم‎ آبی
     

    برای افرادی که دوست دارند توی چشم باشند، سایه بنفش رنگ بهترین انتخاب است. برای این منظور باید تونالیته های جواهری بنفش را، مانند آمیتیس، که سبکی مدرن به ظاهر شما می بخشند، انتخاب کنید. این رنگ ها بر جذابیت رنگ چشم های شما افزوده و توجهات را به سمت آن جلب می کند.

      

    5.سایه چشم صورتی

    رنگ سایه
     

    اگر شما به دنبال سایه چشمی هستید که بر ظرافت زنانگی تان بیافزاید، سایه صورتی رنگ بهترین انتخاب برایتان است. البته باید در انتخاب رنگ آن دقت کنید. به جای تن های روشن و سرد صورتی، که چهره شما را خسته و بی حال نشان می دهد، از تن های گرم تر صورتی، مانند رنگ مرجانی، کمک بگیرید. 
    پیشنهاد ویژه
    از صفر تا صد ارز دیجیتال با شما هستیمتیکبانبلیط ارزان تهران به مشهد|پشتیبانی 24ساعتهارتودنسی,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی نامرئیدرمان ناهنجاری جلو بودن فک با ارتودنسی

      

    6.سایه چشم سبز

    رنگ‌های سایه برای چشم‎ آبی
     

    انتخاب سایه سبز برای چشم های آبی، کار هر کسی نیست. زیرا اگر رنگی که انتخاب می کنید متناسب با رنگ پوست و چشمان تان نباشد، ممکن است از زیبایی تان بکاهد و توی ذوق بزند. اما این هرگز بدین معنی نیست که دور سایه های سبز را خط بکشید، تنها کافی است که در انتخاب رنگ آن دقت کنید. اگر چه سایه های زمردی رنگ و تونالیته های گرم سبز برای چشم هایی با رنگ قهوه ای مناسب اند اما برای چشم های آبی، بهترین انتخاب تونالیته های روشن تر سبز که زمینه آبی دارند، مانند فیروزه ای، می باشد.

      

    7.سایه چشم جیگری

    رنگ سایه
     

    اگر دوست دارید از سایه هایی که در حال حاضر روی مد هستند برای چشم هایتان استفاده کنید، سایه جیگری انتخاب مناسبی برایتان است. خوبی این رنگ سایه این است که رنگ آبی چشم های شما را واضح تر نشان می دهد. این آرایش چشم انتخاب مناسبی برای میهمانی های شبانه است. البته باید در زدن این رنگ به چشم هایتان دقت کنید زیرا در صورت زیاده روی، رنگ آبی چشم هایتان را تحت تاثیر قرار داده و به بیانی از جذابیت آن می کاهد.

      

    8.چگونه برای چشم های آبی سایه چشم بزنید؟

    رنگ‌های سایه برای چشم‎ آبی
    https://elanza.com/product/LNZP-607539f7e2f12/%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%AB%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D9%84%D9%88%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-4

    پس از این که رنگ سایه چشم تان را انتخاب کردید، زمان استفاده از آن است. از آنجا که رنگ آبی چشمان شما از رنگ سایه تان روشن تر است، آرایش چشم تان هم سبک و روشن انتخاب کنید. برای شروع، ابتدا یک کانسیر به رنگ طبیعی به پلک هایتان بزنید، سپس سایه مورد علاقه تان را به روی آن بکشید.

     

    برای گوشه های بیرونی چشم هایتان رنگ های تیره تر، و برای قسمت های داخلی آن، رنگ های روشن تر را به کار برید. برای جذابیت بیشتر نیز به کمک یک هایلایتر، گوشه های چشم تان را روشن تر کنید تا با ایجاد کنتراست، جذابیت چهره شما چند برابر شود.

    منبع: https://www.beytoote.com/attire/face-attire/shades6-blue-eyes.html

    فروشنده فروشگاه
    دوشنبه 10 / 3 / 1400 - 14:32
    بازدید : 275
    برچسب‌ها :

    بطور کلی به صورت هایی که دارای برجستگي های زیبا و متناسب با دیگر اجزای صورت می باشند، صورت زاویه دار یا مدلینگ گفته می شود. این نوع چهره ها بیشتر در چهره اشخاص مشهور و بازیگران معروف مشاهده می شود.
    مثلث طلایی صورت شامل چانه، بینی و گونه ها می باشد. همینطور از عوامل اساسی پروفیل صورت میتوان به شکل ، اندازه اسکلت و بافت نرم اشاره کرد.

     

    تقارن در پیشانی، بینی، گونه ها و چانه باعث زیبایی در صورت شخص می شود. برای کمک به قرینه سازی و ایجاد تعادل در صورت عمل زاویه دار کردن فک و صورت انجام می شود.

     

    مدلینگ صورت را میتوان قسمتی از روند امروزی شدن دانست برای این که باتوجه به سرعت پیشرفت فضای مجازی و پلت فرم هایی مانند اینستاگرام، همه و همه دوست دارند در زیباترین وضعیت خود بنظر بیایند که چه بسا این زیبایی، راه موفقیت را باز کند.

     

    جالب است بدانید با استفاده از لوازم آرایشی، میتوان به صورت زاویه بخشید ولی این تنها برای یک شب امکان دارد و بعد از آن، در صورت پاک شدن ، از بین خواهند رفت. طبیعتا متقاضیان دنبال یک راه و روش دائمی هستند.

     

    مدلینگ ,مدلینگ صورت,مدلینگ صورت چیست
    روش های مدلینگ 

     

    روش های مدلینگ و زاویه سازی صورت

    - بوتاکس

    - تزریق ژل

    - تزریق چربی

    - پروتز

    - لیفت با نخ

     

    زاویه سازی صورت با چربی
    کدوم ارز دیجیتال رو بخریم تا بیش از 500درصد سود کنیم؟ سریع ثبت نام کنید

    سایت ساختن رو رایگان امتحان کن - واقعاً راحته


    برای اصلاح چانه کوچک و عقب بردن فک بدون احتیاج به جراحی و پروتز میتوان از تزریق چربی استفاده کرد.فرم دهی صورت باعث بهبود در ظاهر و وتعادل در چهره میشود.

     

    در طی نخستین جلسه، پزشک متخصص شکل، کیفیت پوست، حجم چربی و ساختار استخوانی زیر صورت را معاینه می کند تا بهترین نتیجه زاویه سازی صورت با چربی حاصل شود.

     

    مدلینگ ,مدلینگ صورت,مدلینگ صورت چیست
    مدلینگ صورت چیست

     

    زاویه سازی صورت با نخ

    با لیفت صورت به وسیله نخ به سهولت میتوان صورت وی شکل را در شخص ایجاد کرد.در روش زاویه سازی صورت با نخ، نخ ها به داخل گونه ها و چانه تزریق می شود تا اثر سفت کنندگی و لیفت ایجاد شده و در نتیجه چانه ای نوک تیز و خوش فرم به همراه فکی کاملاً برجسته در صورت فرد ایجاد شود.

     

    زاویه سازی صورت با فیلر

    در روش فرم دهی و زاویه سازی صورت با فیلر میتوان گونه های فرو رفته را پر کرد و شکل و فرم جذابی به صورت فرد داد.

     

    مدلینگ ,مدلینگ صورت,مدلینگ صورت چیست
    فرم دهی و مادلینگ صورت

     

    زاویه دار کردن فک با بوتاکس

    برای اماده سازی جهت زاویه دار کردن فک، پزشک در نخست آناتومی صورت شما را بررسی نموده و رابطه آن با برجستگی، شکل و اندازه ی فک را معلوم می کند.

     

    جهت انجام درمان، پزشک از بوتاکس برای کاهش اندازه ی عضلات بزرگ فک استفاده می کند. با تزریق این دارو به عضلات در چندین ناحیه، ساختار بزرگ چانه بطور موقت کوچک می شود و خط فکی زنانه تر و ظریف تر حاصل می گردد. این شیوه سریع و بدون درد بوده و نیازی به بی هوشی یا دوره ی بهبودی ندارد.
    پیشنهاد ویژه
    تیکبانقیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایرانشلف,نظم دهنده,استندشلف جا کنترلی در پارس تیناتیکبانسریعترین و ارزانترین راه سفر به نقاط مختلف

     

    شما میتوانید بلافاصله فعالیت های روزانه ی خویش را از سر بگیرید. همینطور میتوانید انتظار داشته باشید که نتایج آن تا حداقل سه ماه دوام داشته باشد که بعد از آن برای حفظ ظاهر زیبا و زنانه ی خود احتیاج به تکرار این روش دارید.

     

    مدلینگ ,مدلینگ صورت,مدلینگ صورت چیست
    زاویه دارکردن ومدلینگ کردن فک وصورت

    https://elanza.com/product/LNZ-P-5ffaaee2c47f7/%D9%BE%D8%A7%DA%A9-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%AF%D9%88-%D9%81%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%AC%D9%85-150-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

    زاویه دار کردن صورت مربعی با بوتاکس

    در هر طرف زاویه فک شما، عضله ی بزرگی به نام مسیتر( masseter) وجود دارد که بعنوان عضله ی جونده( مخصوص جویدن) خدمت می کند. دو گروه عضلات ديگر به نام های تمپورال( temporalis) و پتریگوید( pterygoid) هم وجود دارند که همین کارکرد را دارند.

     

    ممکن است عضلات مسیتر به علت جویدن بیش از حد و یا دندان قروچه کردن در شب ها، رشد کنند و سبب شوند که فک به صورت مربعی شکل بنظر آید؛ درست مثل بدن ساز هایی که روی بخش خاصی از بدن خویش کار می کنند تا آنرا رشد دهند. شل کردن عضلات با تزریق بوتاکس، یک شیوه مؤثر برای کوچک و جمع و جور کردن خط فک است. کوچک شدن خط فک، ظاهر مربعی شکل فک را بهبود می بخشد.

     

    کاندیدای مناسب برای زاویه سازی فک

    هر کسی که در هر سنی به دنبال بهبود شکل صورت خویش باشد و در شرایط سلامتی خوبی باشد میتواند برای شیوه های بهبود شکل صورت ازجمله جراحی زیبایی فک، بعنوان یک مورد مناسب در نظر گرفته شود.

     

    مدلینگ ,مدلینگ صورت,مدلینگ صورت چیست
    زاویه سازی صورت

     

    امادگی برای مدلینگ صورت

    - انجام آزمایشات خون و معاینه و  الانزا بررسی به وسیله پزشک

    - تا 2 یا 3 هفته پیش از جراحی از استعمال دخانیات و نوشیدنی های الکلی پرهیز نمایید.

    - از استفاده داروهای گیاهی و آسپرین و دارو های ضد التهابی خاص پرهیز کنید.

    - جلوگیری از استفاده بعضی دارو های خاص یا تنظیم دارو های در حال استفاده برای انجام عمل زیبایی چانه

    منبع:  https://www.beytoote.com/attire/face-attire/facial8-modeling.html

    فروشنده فروشگاه
    دوشنبه 10 / 3 / 1400 - 14:30
    بازدید : 311
    برچسب‌ها :

    اگر  شما هم به دنبال استفاده از این ریمل  ها هستید پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید. ریمل ضد آب یا ریمل استخری یکی از پر طرفدار ترین لوازم آرایش بین خانم ها است.

    https://elanza.com/product/LNZ-P-5108/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D9%84%D9%88%D8%B1%D8%A2%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-mega-volume-collagene-24h-%D8%AD%D8%AC%D9%85-9-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

    "ریمل ضد آب"، "ریمل استخری"، "بلند کننده و حجم دهنده مژه" ،"بهترین ریمل های سال  رسید"،  این جملات را بارها  داخل مترو و بازار یا برخی از مغازه های فروش لوازم آرایش شنیده اید.

     

    به گفته یک متخصص چشم، این فراورده ها به دلیل داشتن مواد نگه دارنده و رنگی می تواند باعث التهاب و حساسیت چشم شود که به صورت عوارضی چون اشک ریزش، خارش و سوزش چشم بروز می کند، پس بهتر است مصرف آن ها را محدود کنید.

    بیشترین آسیب چشمی که لوازم آرایش برای زنان رقم می زند ناشی از استفاده از ریمل و خط چشم است. ریمل های ضد آب و چرب به سختی از روی مژه ها پاک می شود و در هنگام تمیز کردن مقداری از آن به داخل چشم می رود و همچنین تعدادی از مژه ها نیز کنده می شود و در دراز مدت خشکی های چشمی شدید، تغییر در لبه پلک و التهاب را نیز برای فرد به همراه دارد.

     

    ریمل‌ هایی که پایه اصلی آن ها آبکی است، محیط مناسبی برای رشد میکروب‌هاست و می‌تواند باعث عفونت‌های چشمی، التهاب، قرمزی، ترشحات غلیظ، خارش و حتی پوسته‌‌ریزی لبه پلک شود.

     

    ریمل‌ هایی که پایه اصلی آن ها روغن است، در برابر عرق کردن، اشک و آب مقاوم است و متأسفانه به مدت طولانی روی مژه می ماند و از آن جا که به سختی پاک می‌شود، موجب ریزش مژه‌ها و چسبندگی آن می شود.
    پیشنهاد ویژه
    کلاه,کلاه نقاب دار,عینکخرید بالای 300تومان کلاه با ارسال رایگانخدمات پزشکی سلامت و درمان,بهداشت بانوانچه زمانی خونریزی پرده بکارت رخ نمیدهدکیف و کفش چرم,کفش و کیف پیشنهاد خرید آنلاین کفش زنانه

     

    افرادی که سابقه ابتلا به گل مژه دارند، اگر از ریمل ضدآب استفاده کنند، به دلیل انسداد بیشتر مجاری خروجی اشک، احتمال بروز عفونت با باکتری و گل مژه در آن ها افزایش می یابد.

    https://elanza.com/product/LNZ-P-5109/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D9%84%D9%88%D8%B1%D8%A2%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-mega-volume-collagene-24h-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-2-%D8%B9%D8%AF%D8%AF%DB%8C

    به طور کلی از مهم ترین خطراتی که این دسته از لوازم برای چشم ها به وجود می آورد، حساسیت در سطح قرنیه، خشکی چشم ، گل مژه وعفونت ملتحمه است . علاوه بر آن اشک ریزش، سوزش، خارش و قرمزی معمولا در پی التهاب نیز اتفاق می افتد. خانم ها برای سلامت بیشتر چشم و پلک قبل از استفاده از ریمل از روغن بادام و نارگیل روی مژه شان استفاده کنند.

    منبع: 

    فروشنده فروشگاه
    شنبه 8 / 3 / 1400 - 23:20
    بازدید : 311
    برچسب‌ها :

    برای ابروهای کم پشت ویا ابروهای کمرنگ استفاده از ریمل ابرو می تواند ظاهری زیبا برای ابروهایتان ایجاد کند و حتی می توانید از ریمل ابرو برای نگه داشتن موهایی از ابرو که حالت نمی گیرند برای ثابت کردن در جای خود استفاده کنید.اگر ابروهای نازک دوست ندارید، ریمل ابرو بسیار ایده آل و کمک کننده است. ریمل ابرو هم ابروها را منظم و مرتب میکند، و هم بر جذابیت آن می افزاید.

    https://elanza.com/product/LNZ-P-5111/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D9%84%D9%88%D8%B1%D8%A2%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-volume-million-lashes-%D8%AD%D8%AC%D9%85-9-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

    به ریمل ابرو، ژل ابرو و یا رنگ ابرو هم گفته می شود. این محصولات شبیه ریمل هستند اما با ابرو سازگارند و رنگدانه های کمتری دارند و سبک تر هستند. ابتدا شاید در کنترل میزان استفاده از آن مشکل داشته باشید اما پس از مدتی که استفاده از آن را آموختید متوجه می شوید این ژل ها ظاهر بسیار طبیعی به ابرو ها می دهد.

    ریمل ابرو

    ریمل ابرو چه کاربردی دارد؟
    تاثیر ابروان بر زیبایی چشم های یک خانم را نمی توان نادیده گرفت. مرتبی، خوش حالتی، پرپشتی و رنگ ابرو بر زیبایی ابرو و چشم های یک خانم تاثیرگذار است. خانم ها حواسشان هست که ابروهایشان همیشه مرتب و خوش حالت باشد تا زیبایی نگاهشان بیشتر شود. برای همین خانم ها حساسیت خاصی به مدل ابروهای خود دارند. و به دنبال همین حساسیت پا به هر سالن آرایشی نمی گذارند و مرتب کردن ابروهایشان را به دست هر آرایشگری نمی سپارند. چرا که اگر ابروها توسط یک آرایشگر ناشی اصلاح شوند مدل ابروها خراب می شود و مدت ها زمان می خواهد تا مدل ابروها درست شود. پس در گام اول همواره اصلاح ابروهایتان را به آرایشگر ماهر بسپارید.

    در گام بعدی برای زیبایی بیشتر، ابروها را رنگ کنید و با “مداد ابرو” به آن مدل دهید. اما ابروهای کم پشت و کم حجم را نمی توان با “رنگ کردن ابرو”، مداد ابرو و یا “سایه ابرو” پرحجم نشان داد. چراکه پرپشتی موهای ابرو یکی از معیارهای اصلی زیبایی ابرو است. برای این منظور استفاده از “ریمل ابرو” راه حل خوبی است.

    ریمل ابرو محصولی که چند سالی به بازار آمده و خیلی زود خانم ها به استفاده از ریمل ابرو علاقه مند شدند. تا قبل تولید ریمل ابرو از سوی “شرکت های تولیدکننده لوازم آرایشی” عنوان ریمل فقط برای محصول ریمل مژه به کار برده می شد.
    ریمل ابرو نیز دقیقا کارایی مشابه با ریمل مژه را دارد. ریمل ابرو، ابروها را خوش حالت، خوش رنگ و پرحجم نشان می دهد. ریمل ابرو در رنگ های متنوعی وجود دارد و می تواند جایگزین رنگ ابروی موقتی نیز باشد. البته کیفیت محصولات آرایشی را هیچ گاه نباید فراموش کرد. محصول آرایشی باکیفیت همواره نتیجه بهتری نیز بر زیبایی صورت دارد.
     
    ریمل ابرو
    نحوه استفاده از ریمل ابرو 
    نکات استفاده از ریمل ابرو
    ریمل ابرو به خاطر فرمولاسیون مواد تشکیل دهنده ای که دارد، هم به ابروها رنگ می دهد و هم عمل فیکساتور را برای ابرو انجام می دهد. به همین دلیل ریمل ابرو همیشه در مرحله آخر میکاپ استفاده می شود. تا هر رنگ و گردی که از سایر مواد آرایشی که روی صورت زدیم به ابروها نشسته را پوشش دهد.
     
    نکته ی مهم در استفاده از ریمل ابرو این است که استفاده 2 مرتبه از ریمل ابرو حتی بافاصله زمانی کم بر روی یک ابرو اشتباه است. چراکه مواد ریمل ابرو به محض زدن به ابرو خشک می شود. و با چندین مرتبه ریمل زدن به موهای ابرو رنگ و مواد ریمل تکه تکه می شود و ابروها را نامنظم و به هم ریخته می کند. در این صورت مجبورید ریمل ابرو را کاملا پاک کنید و مجدد ابروها را ریمل بزنید. پس برای جلوگیری از چنین حالتی به اندازه مجاز از ریمل ابرو استفاده کنید.
    خانم ها همواره نگران پاک کردن مواد ریمل از روی مژه های خود دارند و به هنگام خرید یکی از سوال هایی از فروشنده می پرسند نحوه شستشوی ریمل است. اما نگران نباشید، ریمل ابرو نیز مانند ریمل مژه به راحتی با استفاده از پاک کننده های آرایشی پاک می شود.

    https://elanza.com/product/LNZ-P-5112/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D9%84%D9%88%D8%B1%D8%A2%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-miss-hippie-%D8%AD%D8%AC%D9%85-8-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
     
    انواع ریمل ابرو
    ریمل ابرو هم مانند ریمل مژه دارای انواع و کاربرد مختلفی است. ریمل ابرو دارای 2 نوع است.
    نوع ساده یا Clear برای خانم هایی که خودشان ابروهای پرپشتی دارند.
    نوع رنگی یا tinted برای خانم هایی که ابروهای کم پشتی و کم حجمی دارند

     

    فروشنده فروشگاه
    شنبه 8 / 3 / 1400 - 23:15
    بازدید : 321
    برچسب‌ها :

    برس زدن مو يكي از معمولي‌ترين و ابتدايي‌ترين كارهايي است كه افراد انجام مي‌دهند، اما آيا تا به حال به اين مسئله فكر كرده‌ايد كه ممكن است انتخاب نامناسب برسي كه به كار مي‌بريد، موجب ايجاد موخوره، ريزش مو و مشكلات ديگر شود.

    https://elanza.com/product/LNZP-603f519b673d0/%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D9%85%D9%88-%D8%A2%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D9%88-%DA%A9%D8%AF-1-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D9%88%DB%8C-%D8%AE%D8%B4%DA%A9-%D8%AD%D8%AC%D9%85-200-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

    اینکه بدانید برای موهایتان چه برسی مناسب است اهمیت زیادی دارد. چنین انتخابی به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله نوع و جنس موها، اندازه موها، نوع کوپ و حالتی که می‌خواهید به آنها بدهید و البته راحتی شما. برس‌ از آن دسته محصولاتی است که انتخاب درستش، هم در حالت گرفتن موها تاثیر دارد و هم در کاهش آسیب‌های وارد شده به موها؛ زیرا انتخاب نادرست می‌تواند هم باعث آسیب‌حرارتی به موها شود و هم شکنندگی‌ها را افزایش دهد و در موها ایجاد وز کند.

     

    انواع برس,کاربرد انواع برس,انتخاب برس

     

     

    برس پهن چهارگوش:این برس برای صاف کردن موهای بلند

    این برس برای صاف کردن موهای بلند و خشک کردن سریع آنها ایده‌آل است. هرقدر پهن‌تر و صاف‌تر باشد، بیشتر می‌تواند موها را صاف و ابریشمی حالت دهد. از طرف دیگر اگر موهایی بلند دارید، اندازه بزرگ این تنوع برس‌ به دردتان می‌خورد، به خصوص هنگامی که می‌خواهید موها را خیلی سریع سشوار کنید زيرا موهای زیادی را در خود جا می‌دهد و در نتیجه زمان را کوتاه‌تر می‌کند.

    کاربرد انواع برس,برس زدن مو ,حالت گرفتن موها

     

    برس حالت‌دهنده:برای حجم دادن به ریشه موها

    این برس بیشتر به خاطر انحنای خاصش و دندانه‌هایی که تنها در یک جهت قرار دارند به این نام معروف شده‌ است. برسی نرم که در پشت آن کوسن قرار دارد و هیچ سوراخی در آن وجود ندارد. چنین برسی می‌تواند به ریشه موها تا حد زیادی حجم دهد و برای پوش دادن موها به سمت بالا یا ایجاد فر در آنها حسابی به کار می‌آید، البته ناگفته نماند که هرچقدر موها ضخیم‌تر باشند بهتر می‌توان چنین حالت‌هایی را در آنها ایجاد کرد. برس در دونوع دارای مصنوعی و دندانه‌های طبیعی وجود دارد و اگر می‌خواهید به موهایتان آسیب کمتری برسد، سراغ نوع طبیعی بروید.

    انواع برس,کاربرد انواع برس,انتخاب برس

     

    برس بالش‌دار:اگر موهای بلند و ظریف دارید...
    کدوم ارز دیجیتال رو بخریم تا بیش از 500درصد سود کنیم؟ سریع ثبت نام کنید

    سایت ساختن رو رایگان امتحان کن - واقعاً راحته


    این نوع برس برای موهای متوسط تا بلند مناسب است.چینش گرد دندانه‌های برس باعث می‌شود که موها کمتر وز شوند. البته در این نوع برس دو مدل متفاوت وجود دارد؛ یکی با دندانه‌هایی از جنس طبیعی و دیگری با دندانه‌های مصنوعی که هر دو برای باز کردن گره موها ایده‌آل است. اگر می‌خواهید موهایتان بعد از برس کشیدن نرم‌تر و حالت‌پذیرتر شود فقط سراغ این مدل بروید زيرا از یک طرف بالش پلاستیکی مانع ایجاد الکتریسیته ساکن هنگام شانه کردن می‌شود و از طرف دیگر حالت گرد برس با پوست کف سر هماهنگی بیشتری دارد و به آن آسیب نمی‌زند. همچنین اگر پوست کف‌سرتان حساس است، حتما این برس را انتخاب کنید چرا که کمتر از دیگر برس‌ها موها را می‌کشد.

    کاربرد انواع برس,برس زدن مو ,حالت گرفتن موها

    https://elanza.com/product/LNZ-P-5113/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D9%84%D9%88%D8%B1%D8%A2%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-superstar-x-fiber-false

    برس بیضی:برای موهای پرپشت و ضخیم و زبر

    اگر موهای پرپشت و زبر دارید که گاهی گره خوردن‌های آن حسابی کلافه‌تان می‌کند، این برس برایتان ایده‌آل است زيرا ساختار برس به شکلی است که دندانه‌های آن به راحتی در عمق موها نفوذ می‌کند بدون اینکه موها را خیلی بکشد و به موها فشار زیادی بیاورد. درضمن اگر موهای شما فر است یا کمی اکستنشن به آنها وصل کرده‌اید نیز سراغ این برس بروید چرا که می‌تواند به ملایمت خیلی خوب موها را حالت دهد. اگر می‌خواهید در خانه تنها یک برس داشته ‌باشید که همه اعضای خانواده از آن استفاده کنند، این نوع برس بهترین است.

    کاربرد انواع برس,برس زدن مو ,حالت گرفتن موها

     

    برس گرد بزرگ:برای صاف کردن موها

    اگر دوست دارید موهایتان حالت‌دار شود یا به دنبال ایجاد موهای موج‌دار هستید، این برس برایتان مناسب است، البته چنین برسی برای صاف کردن موهای خیلی فر یا موهای کوتاه هم خیلی به کار می‌آید.

    کاربرد انواع برس,برس زدن مو ,حالت گرفتن موها

     

    برس دندانه چوبی:برای موهای فر

    اگر موهایی فر دارید توصیه می‌کنیم برسی با دندانه‌های چوبی تهيه كنيد زيرا چنین برسی از طرفی فشار کمتری به موهای ظریف شما می‌آورد و از طرف دیگر فر موها را باز نمی‌کند و در نتیجه باعث ایجاد وز نمی‌شود.

    کاربرد انواع برس,برس زدن مو ,حالت گرفتن موها

     
    پیشنهاد ویژه
    جذب فالوورر,افزایش فالوور,خرید لایک و کامنتبا کافه فالوور ،فالوورهاتو افزایش بدهبلیط هواپیمارزرو هتل فقط با یک جستجوسرمایه گذاری امن و پرسود استخراج بیت‌کوین

    برس گرد کوچک:برای موهای نازک و شکننده‌

    اگر موهایتان خیلی نازک و شکننده‌ است؛ سراغ یک برس گرد کوچک بروید. همچنین بهتر است برس شما چوبی باشد، چرا که برس فلزی به راحتی موهای شما را می‌سوزاند و به آنها آسیب می‌رساند.

    کاربرد انواع برس,برس زدن مو ,حالت گرفتن موها

     

    برس جدا کننده:اگر موهای لایه لایه دارید

    اگر مدل موهایتان را لایه لایه‌ (لیر) کوتاه کرده‌اید یعنی آرایشگر آنها را خرد کرده‌ است، به چنین برسی نیاز دارید زيرا آنقدر باریک است که می‌توان با آن موها را بخش، بخش و حالتشان را آشکار کرد؛ اگر هم موهای خیلی نازکی داشته‌ باشید این برس به دردتان می‌خورد، زيرا می‌توانید با آن حسابی به موها حجم دهید.

    کاربرد انواع برس,برس زدن مو ,حالت گرفتن موها

     

    برس‌های حرارتی:راحت کردن سشوار

    چنین برس‌هایی برای سشوار کشیدن ایده‌آل است چرا که گرم شدن سطح برس می‌تواند تکمیل‌کننده گرمای سشوار باشد. حالت گرد برس نیز باعث می‌شود موها بهتر حالت بگیرد. با برس گرد حرارتی کوچک می‌توانید فرهایی را در موها ایجاد کنید. هرقدر برس حرارتی شما بزرگ‌تر باشد بهتر می‌توانید با آن موها را صاف کنید.

    کاربرد انواع برس,برس زدن مو ,حالت گرفتن موها

     

    شانه دندانه پهن:برای موهای خیس و نم دار

    وقتی مو خیس است، هم ضعیف‌تر است و هم راحت‌تر می‌شکند، به همین دليل باید کمترین فشار را به آنها بیاورید. توصیه ما این است که بعد از حمام، وقتی موها خیس است یا آنها را شانه نکنید یا با استفاده از یک شانه دندانه پهن آنها را مرتب کنید.

    کاربرد انواع برس,برس زدن مو ,حالت گرفتن موها

     

    برس تونل دار:موهایتان را پرپشت کنید

    برس‌های مربعی شکل که در آنها سوراخی وجود دارد، وقتی برای خشک کردن به کار روند می‌توانند حسابی به موها حجم دهند زيرا هوا می‌تواند به‌راحتی زیر موها به چرخش دربیاید و تماس بیشتری با موها داشته ‌باشد و آنها را هم زودتر خشک کند و هم پف دهد.

     

    فروشنده فروشگاه
    شنبه 8 / 3 / 1400 - 23:14
    بازدید : 346
    برچسب‌ها :

    امروزه استفاده از مواد آرایشی در بین بانوان رونق زیادی دارد اما متاسفانه این رونق استفاده همگام با آموزش های بهداشت و پاکسازی چشم رشد نکرده است و بسیار شتاب بالایی داشته است.

    بهداشت و سلامت چشم از مهمترین مقوله هایی است که مورد اغفال قرار گرفته و چندان اهمیتی به آن صورت نمی گیرد. چشم به عنوان حساس ترین عضو بدن متشکل از عصب ها و بافت های ظریفی است که در مواجهه و تماس با مواد خارجی بشدت واکنش نشان می دهد.

    پاک کردن چشم از مواد آرایشی باید اصولی انجام شود تا مواد آرایشی آسیبی به چشم نرسانند. حتی غلیظ ترین آرایش های ضدآب را می توان با روش های کاملا اصولی پاک کرد تا چشم ها در سلامت کامل بمانند.

    بانوان محترم باید توجه داشته باشند گرچه شب هنگام خسته از کار و مجالس مهمانی، پاک کردن چشم بسیار کلافه کننده است، اما اگر این کار صورت نگیرد یا حتی به درستی انجام نشود، بافت ظریف دور چشم دچار آسیب شده و تبعات و عوارض ناخوشایندی بر زیبایی و سلامت چشم خواهد داشت و علاوه بر تمیزی چشم باید به گونه ای صورت گیرد که به رفع سیاهی دور چشم هم کمک کند.

    در این بخش از دنیای مد نمناک تلاش شده مواد بهداشتی سالم برای پاکسازی آرایش چشم و راه های درست و اصولی پاک کردن چشم ها از مواد آرایشی به مخاطبان گرامی ارائه شود.

    پاک کننده آرایش چشم

    نکات طلایی قبل از پاکسازی آرایش چشم
    قبل از اینکه اقدام به پاکسازی آرایش چشم تان بکنید حتما باید نکاتی را مد نظر داشته باشید چراکه دانستن این نکات طلایی به شما کمک می کند که تکلیفتان با خودتان روشن شود و سراغ هر چیزی برای پاک کردن آرایش چشم خود نروید. بنابراین با ما همراه باشید تا این نکات مهم را بدانید و سپس به اتفاق هم به سراغ معرفی پاک کننده های مناسب آرایش چشم برویم.

    به هیچ عنوان از پاک کننده های صورت برای پاکسازی آرایش چشم تان به کار نبرید چراکه مواد آرایشی چشم مثل خط چشم و ریمل ضد آب ماندگاری بسیار بالایی دارند و پاک کننده معمولی صورت جوابگوی این حجم از مقاومت لوازم آرایشی نیست، بنابراین نه تنها آرایش چشم شما پاک نمی شود بلکه اطراف چشم هایتان کاملاً سیاه و کثیف میشود.
    سعی کنید حتماً قبل از شستن و پاکسازی صورت، اقدام به پاک کردن آرایش چشم بکنید. باید بدانید این کار در دو مرحله انجام میشود چراکه اکثر پاک کننده ها قدرت پاکسازی کامل کرم پودر ها مخصوصا در اطراف چشم را ندارند. بنابراین بهتر است قبل از هر کاری اول آرایش چشم ها پاک شوند.
    هیچ نیازی نیست که با هزینه های گزاف اقدام به خرید پاک کننده بکنید. همین که تمیز کننده شما پایه روغنی نه در حد رسوب روی پوست دور چشم داشته باشد و بدون نیاز به فشار محکم مواد را از روی پوست شما پاک کند یعنی یک پاک کننده آرایش چشم ملایم است.
    سعی کنید برای پاک کردن چشم خود از گوش پاک کن و پد پنبه ای استفاده نمایید. چراکه این دو باعث می شود پوست شما سایندگی کمتری احساس کند و پاکسازی نقاطی مثل بین مژه ها به سهولت انجام شود.
    حتی الامکان سعی کنید از ریمل و خط چشم ضد آب استفاده نکنید اگرچه شاید ماندگاری بالایی در طول روز داشته باشد اما باید بدانید که استفاده از این مواد آرایشی باعث می شود که با دشواری های بسیار زیادی در پاکسازی مواجه شده و وقتتان گرفته شود. مهمتر از همه ممکن است چشم هابتان در معرض خطر قرار بگیرند.
    گوش پاک کن و پد پنبه ای

    با بهترین پاک کننده های آرایش چشم آشنا شوید
    در این بخش از آرایش و زیبایی دنیای مد نمناک قصد داریم شما کاربران گرامی را که خواهان سلامت و زیبایی هستید، با انواع پاک کننده های طبیعی آرایش چشم آشنا کنیم تا به راحتی و بدون رساندن ذره ای آسیب به چشم تان، آرایش چشم خود را پاکسازی کنید.

    چرا که اگر شما بدون آشنا بودن با پاک کننده های مخصوص آرایش چشم، اقدام به پاکسازی آرایش خود بکنید ممکن است به خاطر عدم آگاهی از عوارض لوازم آرایشی که برای زیبایی چشم تان استفاده کرده اید آنطور که باید اهمیتی ندهید که چطور و با چه موادی آرایش چشم خود را پاک کنید و در نهایت آسیبی به چشم خود وارد نمایید.

    پاک کردن آرایش چشم

    وازلین پاک کننده آرایش چشم
    همانطور که میدانید وازلین فواید و مزایای فراوانی برای زیبایی دارد که یکی از بهترین کاربرد های آن پاک کردن آرایش چشم است, هر خانمی هرچقدر هم وسایل آرایشی و بهداشتی گران قیمت بخرد به یک قوطی وازلین هم روی میز آرایشش نیاز دارد چون وازلین فواید بی نظیری در زیبایی پوست دارد.

    با استفاده از وازلین میتوانید خیلی راحت و بی دردسر و بدون آسیب به چشم ها و مژه ها آرایش تان را پاک کنید.

    برای پاک کردن آرایش چشم با وازلین میتوانید یک لایه از پد آرایشی را آغشته به وازلین کنید و آرایش چشم تان را به آرامی پاک کنید، همچنین میتوانید به یک گوش پاک کن کمی وازلین بزنید و به آرامی روی پلکتان بکشید تا آرایش چشم تان از روی پوست و مژه بلند شود سپس با یک پد آرایشی میتوانید آرایش چشم تان را کاملا پاک کنید.

    https://elanza.com/product/LNZ-P-5ff1bd7e987d4/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%A2%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-oily-acne-prone-skin-%D8%AD%D8%AC%D9%85-60-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

    فواید پاک کردن آرایش چشم با وازلین
    وازلین باعث بسته شدن منافذ پوست نمیشود و جوش نمیزنید.
    وازلین به هیچ عنوان، برای هیچکس ایجاد حساسیت نمیکند.
    محصولات آرایشی ضد آب و 24 ساعته را میتواند پاک کند.
    وازلین مژه ها را به صورت طبیعی ضخیم میکند.
    جلوگیری از ایجاد چین و چروک دور چشم.
    وازلین خاصیت مرطوب کنندگی دارد.
    فقط حواستان باشد تا وازلین به داخل چشم تان نرود زیرا وازلین روغنی است و اگر وارد چشم شود باعث میشود تار ببینید، اگر وازلین وارد چشم تان شد سریع چشم ها را با آب گرم بشویید.

    وازلین پاک کننده آرایش

    روش های خانگی دیگر برای پاک کردن آرایش چشم
    فندق افسونگر
    روغن فندق افسونگر به جرات می توان گفت ایده آل ترین روغن برای پاک کردن آرایش چشم می باشد چرا که عاری از هرگونه مواد شیمیایی آزاردهنده می باشد. پیشنهاد می کنیم اقدام به مخلوط کردن 4 قاشق غذاخوری روغن فندوق افسونگر با دو قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین بکنید.

    سپس به این ترکیب دو قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه نمایید و در نهایت به همین مخلوط سه نوع روغن، 3 قاشق غذاخوری آب تصفیه شده بیافزایید و در نهایت درب بطری را محکم ببندید و به خوبی تکان دهید تا کاملاً ترکیب شوند. پس از اینکه هر سه روغن با هم ترکیب شدند یک پنبه یا گوش پاک کن را آغشته به این محلول بکنید و اقدام به پاک کردن آرایش چشم خود نمایید.

    روغن فندق افسونگر

    روغن عنبر سائل
    روغن عنبر سائل از جمله روغن هایی می باشد که مناسب برای انواع پوست ها می باشد و خاصیت نرم کنندگی و تسکین خارش پوست در این روغن وجود دارد. این روغن گزینه مناسبی برای پاک کردن آرایش می باشد.

    برای اینکه بخواهید آرایش چشم خود را با این روغن پاکسازی کنید می توانید هم به طور خالص از آن استفاده کنید و هم می توانید به نسبت مساوی آن را با آب ترکیب نمایید و سپس با یک تکه پنبه یا گوش پاک کن اقدام به پاک کردن آرایش چشم خود بکنید.

    روغن عنبر سائل

    روغن بادام
    یکی از راه های اصولی پاک کردن آرایش چشم استفاده از روغن بادام است. برای اینکار یک پد پنبه ای تمیز را با مقداری روغن بادام آغشته کنید و چشم ها را ده ثانیه بسته و بدون عجله به آرامی و به صورت دورانی تمیز کنید.

    برای اینکار می توانید بجای پد پنبه از دستمال کاغذی یا حوله هم کمک بگیرید. به این صورت که ابتدا روغن را روی دستتان بریزید و بعد به چشمتان بزنید و سپس با حوله چشم های خود را تمیز کنید.

    روغن بادام

    ترکیب روغن بچه و روغن زیتون

    https://elanza.com/product/LNZ-P-5115/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1-%D9%84%D9%88%D8%B1%D8%A2%D9%84-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-true-match-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-4n-%D8%AD%D8%AC%D9%85-30-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
    روغن زیتون از رایج ترین و بهترین روغن ها برای ماساژ سطح پوست است که خواص بسیاری هم دارد. ترکیب مقداری روغن زیتون با روغن بچه به اندازه مساوی برای پاک کردن آرایش چشم بسیار مفید است.

    یک پنبه توپی را با این مخلوط روغنی آغشته کنید سپس با حرکات آرام و ملایم سایه و خط چشمتان را پاک کنید. استفاده درست از ترکیب این دو روغن علاوه بر پاک سازی آرایش چشم ، پوست ظریف اطراف چشم را هم مرطوب نگه داری می کند.

    وازلین و آلوئه ورا
    وازلین از جمله مواد بسیار پرکاربرد در زندگی روزمره برای تمیز و مرطوب نگه داشتن پوست است. آرایش چشم را می توان با کمک گرفتن از وازلین و روغن آلوئه ورا تمیز و پاک کرد. برای اینکار از هر دو ماده به اندازه کافی ترکیب کنید و هم برنید و استفاده نمایید. آلوئه ورا به دفع مواد زائد و چسبناک مواد آرایشی کمک می کند.

    منبع: https://namnak.com/%D9%BE%D8%A7%DA%A9-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%86%D8%B4%D9%85.p68044

    فروشنده فروشگاه
    چهارشنبه 5 / 3 / 1400 - 20:31
    بازدید : 281
    برچسب‌ها :

    بسیاری از خانم ها هستند که چشم های ریزی دارند و دوست دارند هرطور که شده چشم هایشان را درشت جلوه دهند، یکی از ساده ترین راه ها برای درشت نشان دادن چشم ها ترفندهای آرایش است. به راحتی با چند ترفند آرایشی میتوانید ریز بودن و گود بودن چشم هایتان را مخفی کنید و چهره زیباتری داشته باشید.

    آرایش چشم ریز 

    آموزش آرایش چشم ریز 
    از بین بردن تیرگی و پف زیر چشم
    تیرگی و پف زیر چشم ها میتوانند باعث ریزتر به نظر رسیدن چشم ها  الانزا شوند پس اولین کاری که انجام میدهید این است که تیرگی و پف چشم را از بین ببرید به این صورت که یک قالب کوچک یخ برای دور چشم هایتان استفاده کنید و سپس کمی کانسیلر دور چشم ها بزنید تا از شر تیرگی دور چشم خلاص شوید.

    آرایش چشم کوچک

     

    یخ برای از بین بردن پف چشم
    مداد چشم سفید
    خانم هایی که چشم های کوچکی دارند هرگز نباید داخل چشم شان مداد مشکی بزنند این کار باعث ریز تر دیده شدن چشم ها میشود، از مداد سفید برای داخل چشم و پلک پایین استفاده کنید و چشم هایتان را درشت تر جلوه دهید.

    آرایش چشم گود

    ترفند درشت نشان دادن چشم ریز
    خط چشم برای چشم های ریز
    شاید تصور کنید خط چشم های ضخیم باعث درشت تر دیده شدن چشمها میشوند اما این تصور کاملا اشتباه است و شما باید یک لایه خط چشم نازک در طول مژه های بالایی بکشید .

    خط چشم 

    خط چشم برای چشم ریز و گود
    فر کردن مژه ها
    فر کردن مژه ها بخش مهمی از آرایش چشم های ریز است و شما باید به بهترین شکل مژه هایتان را فر کنید و با این کار چشم ها را باز تر کنید. آرایش چشم تان را با ریمل به پایان برسانید، با دقت ریمل بزنید و چشم هایتان را زیباتر کنید.

     

    منبع: https://namnak.com/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%B1%DB%8C%D8%B2.p13333

    فروشنده فروشگاه
    چهارشنبه 5 / 3 / 1400 - 20:28
    بازدید : 328
    برچسب‌ها :

    در اینجابه شما می‌گوییم چگونه می‌توانید با آرایش، چشم‌های ریز را درشت جلوه دهید و همچنین چگونه بدون هیچ‌گونه جراحی یا هزینه‌ای و تنها با آرایش و گریم افتادگی پلک‌ها را محو کنید.

    بدون شک تاثیرگذارترین بخش هر صورتی چشم‌ها هستند، 2 چشم می‌تواند هر صورتی را متفاوت نشان دهد و چشمانی بی‌حال چهره را نامناسب نشان می‌دهد اما چشم‌های همه آدم‌ها که فرم مناسب ندارد مثلا بعضی‌ چشم‌ها ریز و بی‌حالت هستند یا گاهی خود چشم‌ها زیبا هستند ولی پلک‌‌های افتاده ظاهر آنها را خدشه‌‌دار کرده‌ است. در اين مواقع بهترین کار این است که خودمان دست به کار شویم و با تکنیک‌های آرایشی ایراد چشم‌ها را بپوشانیم. در اینجا می‌خواهیم راه پوشاندن 2 ایراد بزرگ چشم را به شما آموزش دهیم، به شما می‌گوییم چگونه می‌توانید با آرایش، چشم‌های ریز را درشت جلوه دهید و همچنین چگونه بدون هیچ‌گونه جراحی یا هزینه‌ای و تنها با آرایش و گریم  افتادگی پلک‌ها را محو کنید.

    بهترین شیوه برای درشت کردن چشم‌ها
    1. با یک خط چشم باریک دور تا دور پلک بالا و پایین را تیره کنید.
    2. اما یادتان باشد که درگوشه چشم 2 خط پلک بالا و پایین به هم نرسند.
    3. اطراف چشم را یعنی پایین پلک بالا و بالای پلک پایین را با سایه تیره‌تر رنگ بزنید.
    4. بالای این سایه تیره‌رنگ رابا سایه رنگ روشن‌تر بپوشانید. یادتان باشد سایه‌های چشم را باید از سمت بیرون به سمت گوشه داخلی چشم محو کنید تا رنگ‌ها یکنواخت شود.
    5. حالا نوبت ریمل است که نقش ویژه‌‌ای در درشت جلوه دادن چشم‌ها دارد؛ ریملی که کمی مژه‌ها را فر کند می‌تواند چشم را درشت‌تر نشان دهد.
    6. در نهایت نوبت ابروهاست، با رنگی ملایم و با ضربات آهسته و کوتاه ابرو را پر کنید.

    چشم‌ها را در صورت برجسته کنید
    1. مژه‌های‌تان را فر کنید
    یکی از ساد‌ه‌ترین راه‌ها برای بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌ها، فر کردن مژه‌ها به‌وسیله فرمژه است. حتما قبل از استفاده از ریمل، مژه‌های‌تان را فر کنید و اگر فراموش کردید، حتما اجازه دهید ریمل‌تان کاملا خشک شود و سپس از فرمژه استفاده کنید.

    2. مصنوعی استفاده کنید
    اگر قصد دارید در یک مراسم کاملا رسمی و بزرگ شرکت کنید می‌توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید. بیشتر بازیگران و خوانندگان خانم برای شرکت در مراسم رسمی از مژه‌های مصنوعی استفاده می‌کنند. اگر روش استفاده از مژه‌های مصنوعی را به‌خوبی بلد باشید، چشم‌های شما بسیار زیبا و کاملا طبیعی به نظر می‌رسند.

    https://elanza.com/brand/face-doux

    3. به مژه‌های پایین هم ریمل بزنید
    بسیاری از متخصصان گریم معتقدند استفاده از ریمل در مژه‌های پایین چشم باعث می‌شود چشم‌ها بزرگ‌تر به نظر برسد. البته نکته مهم این است که چطور به مژه‌های پایین ریمل بزنید؟ اول مژه‌های پلک بالایی را ریمل بزنید بعد بدون اینکه فرچه ریمل را دوباره داخل ظرف ریمل وارد کنید، مژه‌های پایین را هم ریمل بزنید. فرچه ریمل‌تان را عمودی نگه دارید و روی مژه‌های پلک پایین‌تان عقب و جلو ببرید.

    4. خط چشم سفید استفاده کنید
    یک روش دیگر برای بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌ها استفاده از خط چشم سفید است. داخل پلک پایین‌تان را با مداد سفید خط بکشید. حتما از یک مداد نرم استفاده کنید تا پلک‌تان آسیب نبیند. برای اینکه داخل چشم‌تان روشن‌تر شود می‌توانید در قسمت گوشه پلک‌تان هم از این مداد استفاده کنید.

    5. ابروهای‌تان را تمیز و مرتب نگه دارید
    برای اینکه چشمان‌تان بزرگ‌تر به نظر برسد باید به ابروهای‌تان هم توجه کنید. اگر ابروهای‌تان یک قوس خفیف داشته باشد چشمان‌تان بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

    چگونگی زدن سایه می‌تواند چشمان‌تان را بزرگ‌تر، کوچک‌تر، با فاصله زیاد یا با فاصله کم جلوه دهد. راز کار در این است که سایه چشم‌تان را باید طوری پخش کنید که نگاه شما جلب توجه کند، نه سایه چشم‌تان. هرگز فراموش نکنید که قبل از آرایش، پلک‌های خود را آماده کنید؛ درست مانند موقعی که صورت‌تان را با کرم پودر برای آرایش آماده می‌کنید.‌

    https://elanza.com/brand/fabregas

    به روشی طبیعی پلک را بالا بکشید
    یک خط چشم باریک مدل چشم‌ها را بهتر نشان می‌دهد و کاری‌ می‌‌کند که صورت بشاش‌تر و هوشیارتر به نظر برسد اما اگر پلک انعطاف‌پذیری خود را از دست داده ‌باشد و حالت افتاده داشته باشد، خط چشم کشیدن کمی مشکل می‌شود یا حتی اگر بلد نباشید ممکن است پلک‌ بدتر از آنچه هست جلوه کند اما با کمی تکنیک می‌توانید هم حالت چشم‌ها را بهتر نشان دهید و هم افتادگی را بپوشانید.

    1. در این مرحله باید بیشتر از نوک انگشت‌تان استفاده کنید و با آن سایه پایه را روی پلك بمالید، یعنی روشن‌ترین رنگ را روی کل پلک (از خط مژه تا ابرو) بکشید. این سایه روشن رنگ پایه آرایش چشم شما خواهد بود، درست مانند کرم‌پودر که رنگ پایه آرایش صورت‌تان است. این سایه چربی‌ها را به خود جذب می‌کند، کمی چروک‌ها را پر كرده و سطحی صاف‌تر و هموارتر برای مداد وخط چشم مهیا می‌کند. همچنین با این کار خط نیز خود را بهتر نشان می‌دهد.

    2. توصیه می‌کنیم سراغ مداد چشم ضد آب بروید؛ مداد چشمی نرم با کمی حالت ژله‌ای که از پایداری خوبی برخوردار باشد. بهتر است فرمول اين مواد به گونه‌ای باشد که خیلی زود و به راحتی خشک شود تا به راحتی پخش نشود و تمام پشت چشم را سیاه نکند. پلک را محکم به سمت گیجگاه بکشید و خط چشم را از گوشه خارجی چشم به سمت داخل روی پلک بالا نزدیک خط مژه بکشید. هرقدر این خط بیشتر روی خط مژه‌ها باشد، حالت چشم طبیعی‌تر می‌شود. اگر خط چشم را خوب بکشید بعد از رها کردن پلک هیچ نقطه خالی نباید در این بخش وجود داشته‌ باشد.

    3. حالا باید از یک مداد چشم نسبتا ضخیم استفاده کنید (از کانسیلر هم می‌توانید استفاده کنید)؛ از مدادی کم‌رنگ استفاده کنید و سعی کنید دقیقا بالای خطی که در مرحله پیش روی خط مژه‌ها به وجود آوردید، خطی بکشید. این کار تمام ناهمواری‌ها یا نامنظمی‌های خط چشم را پنهان می‌کند. علاوه بر اینها این خط کم‌رنگ کمی هم به پلک‌ها حجم می‌دهد تا افتادگی پلک کمتر جلوه کند. البته یادآوری کنیم اگر این خط چشم ضدآب باشد، بیشتر حفظ می‌شود و حالت چشم پایداری بیشتری می‌یابد.

    چند فوت کوزه‌گری
    هنگام زدن سايه چشم توجه داشته باشيد سايه تيره، چشم را کوچک‌تر و سايه روشن، چشم را درشت‌تر نشان مي‌دهد.
    رنگ روشن سايه را روي کل پلک بکشيد.
    رنگ متوسط را روي پايين پلک بکشيد.
    رنگ تيره را روي گوشه خارجي بکشيد تا به نگاه‌تان عمق بدهيد.
    توجه داشته باشيد سايه چشم‌تان را هنگام آرايش خوب روي هم پخش کنيد. چون شما نمي‌خواهيد سايه‌تان در 3 رنگ جلوه کند.
    اگر زير چشمان‌تان مشکلي از قبيل پف، لکه يا... داريد، توجه داشته باشيد زدن ريمل به مژه‌هاي زيرين توصيه نمي‌شود، چون اين کار پف يا لکه‌ها را برجسته‌تر جلوه مي‌دهد.
    اگر دور چشم‌تان کبودي دارد مي‌توانيد با کانسیلر اين کبودي را به حداقل برسانيد و بعد چشمان‌تان را آرايش کنيد.

    منبع: https://www.beytoote.com/attire/face-attire/make3-big-eyes.html

    فروشنده فروشگاه
    يکشنبه 2 / 3 / 1400 - 18:27
    بازدید : 333
    برچسب‌ها :

    بسیاری از خانم ها هستند که چشم های ریزی دارند و دوست دارند هرطور که شده چشم هایشان را درشت جلوه دهند، یکی از ساده ترین راه ها برای درشت نشان دادن چشم ها ترفندهای آرایش است.

    https://elanza.com/brand/sensodyne

    به راحتی با چند ترفند آرایشی میتوانید ریز بودن و گود بودن چشم هایتان را مخفی کنید و چهره زیباتری داشته باشید.

    آرایش چشم ریز 

    آموزش آرایش چشم ریز 
    از بین بردن تیرگی و پف زیر چشم
    تیرگی و پف زیر چشم ها میتوانند باعث ریزتر به نظر رسیدن چشم ها شوند پس اولین کاری که انجام میدهید این است که تیرگی و پف چشم را از بین ببرید به این صورت که یک قالب کوچک یخ برای دور چشم هایتان استفاده کنید و سپس کمی کانسیلر دور چشم ها بزنید تا از شر تیرگی دور چشم خلاص شوید.

    آرایش چشم کوچک

    یخ برای از بین بردن پف چشم
    مداد چشم سفید
    خانم هایی که چشم های کوچکی دارند هرگز نباید داخل چشم شان مداد مشکی بزنند این کار باعث ریز تر دیده شدن چشم ها میشود، از مداد سفید برای داخل چشم و پلک پایین استفاده کنید و چشم هایتان را درشت تر جلوه دهید.

    https://elanza.com/brand/note

    آرایش چشم گود

    ترفند درشت نشان دادن چشم ریز
    خط چشم برای چشم های ریز
    شاید تصور کنید خط چشم های ضخیم باعث درشت تر دیده شدن چشمها میشوند اما این تصور کاملا اشتباه است و شما باید یک لایه خط چشم نازک در طول مژه های بالایی بکشید .

    خط چشم 

    خط چشم برای چشم ریز و گود
    فر کردن مژه ها
    فر کردن مژه ها بخش مهمی از آرایش چشم های ریز است و شما باید به بهترین شکل مژه هایتان را فر کنید و با این کار چشم ها را باز تر کنید. آرایش چشم تان را با ریمل به پایان برسانید، با دقت ریمل بزنید و چشم هایتان را زیباتر کنید.

    منبع: https://namnak.com/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%B1%DB%8C%D8%B2.p13333

    فروشنده فروشگاه
    يکشنبه 2 / 3 / 1400 - 18:26
    بازدید : 352
    برچسب‌ها :

    براق آرایش کردن یکی از سبک های مد رایج برای جذاب تر شدن است.برای تهیه این براق کننده فقط کافی است که؛ یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با نصف قاشق چایخوری الانزا روغن نارگیل و یک و نیم قاشق چایخوری روغن ویتامین ای مخلوط کرده و بر روی لب هایتان استفاده کنید. براق کردن لب ها به وسیله آرایش در منزل و توسط خودتان کار سختی نیست، کافی است نکات زیر را به کار گیرید:

    براق کننده لب
    تهیه ی براق کننده لب در خانه

     

    1 - وازلین و روغن ژلاتین براق مخصوص لب

    آماده سازی این براق کننده لب بسیار ساده است. کافی است شما کمی وازلین و روغن ژلاتین مخصوص را، با سایه ای از رنگ رژلب دلخواهتان مخلوط کنید و آن را در یک ظرف در بسته نگهداری کنید. برای استفاده نیز هر بار مقدار کمی از آن را بر روی لبتان بزنید. به این ترتیب همواره لب هایی براق، نرم و درخشان خواهید داشت.

    2 - براق کننده زغال اخته و عسل


    10 زغال اخته تازه را به همراه یک قاشق غذاخوری عسل و روغن بادام شیرین در یک کاسه بریزید، خوب مخلوط کنید و آن ها را در مایکروویو داغ کنید، سپس منتظر بمانید تا سرد شود. سپس آن را از صافی رد کرده و برای آرایش لبتان استفاده کنید.
     
    3 - براق کننده شکلاتی برای لب


    ترکیب یک چهارم قاشق غذاخوری شکلات رنده شده تهیه کنید، سپس یک و نیم قاشق چایخوری کره کاکائو را با نصف قاشق چایخوری روغن نارگیل و یک و نیم قاشق چایخوری روغن ویتامین ای مخلوط کنید، مواد مخلوط شده را در مایکروویو برای حدود دو دقیقه در مایکروویو داغ کنید. در پایان شکلات رنده شده را به آن اضافه کنید. این براق کننده برای لب های شما، می تواند بسیار خوشمزه نیز باشد.
     
    4 - براق کننده آلوئه ورا
    برای تهیه این براق کننده فقط کافی است که؛ یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با نصف قاشق چایخوری روغن نارگیل و یک و نیم قاشق چایخوری روغن ویتامین ای مخلوط کرده و بر روی لب هایتان استفاده کنید.
     
    5 - براق کننده نارگیل و بادام
    یک قاشق چایخوری روغن نارگیل و روغن بادام را با مقدار کمی از موم عسل رنده شده مخلوط کنید و آن ها را به مدت یک تا دو دقیقه در مایکروویو حرارت دهید. پس از خنک شدن، این ترکیب را بر روی لب هایتان استفاده کنید.

    https://elanza.com/category/nail-extention-tools

    اسرار آرایش صورت و میکاپ مناسب تابستان در هوای گرم
    در هوای گرم تابستان میکاپ معمولا به خوبی روی پوست تثبیت نمی شود و در مدت کوتاهی در اثر گرما، به خصوص در نواحی مرطوب به هم می ریزد. آرایش به هم ریخته تاثیر نامطلوبی روی زیبایی چهره می گذارد بنابراین بهتر است با رعایت اسرار آرایش صورت مشکل به هم ریختگی میکاپ در هوای گرم را رفع کنید . در این بخش از دنیای مد نمناک اسرار آرایش صورت و میکاپ مناسب تابستان را برای شما آورده ایم.

    نکات مهم در اسرار آرایش صورت برای یک روز گرم آفتابی
    آرایشتان را با مرطوب‎کننده آغاز کنید

    در فصل تابستان، صورت تان را با مرطوب‎کننده های بدون روغن بپوشانید.

    اسرار آرایش صورت

    پرایمر بزنید

    پرایمر گزینه خوبی برای روز های گرم تابستان استو ماندگاری آرایش صورت‎تان را بالا می برد .پرایمر سبک بوده و به خوبی روی پوست‎تان می نشیند. پرایمر به دلیل وجود اسید هیالورونیک، چین و چروک های پوست شما را از بین برده و آن را زیرسازی و برای آرایش آماده می کند.

    روال معمول آرایش تان را سبک تر کنید

    در تابستان آرایش صورت شما ممکن است رقیق شده و روی صورتتان پخش شود پس برای جلوگیری از پخش شدن آرایش روی صورت از یک فرمول پودری استفاده کنید تا به جذب هر نوع روغن روی پوستتان کمک کند . برای پوشاندن یک لکه یا جوش از فونداسیون استفاده نکنید و بجای آن از کانسیلر استفاده کنید.

    از رژ گونه ی کمتری استفاده کنید

    در فصل تابستان گرما موجب می شود که خون به سمت گونه های شما برود و پوستتان رنگ بگیرد پس لازم نیست از رژ گونه زیاد استفاده کنید پس برای اینکه رژ گونه شما کم رنگ باشد ، از یک رژ گونه ی مایع یا ژلی استفاده کنید که پخش نمی شود و ایجاد لکه نمی کند.

    میکاپ تابستانی

    لوازم آرایش چند منظوره را انتخاب کنید

    از یک لوسیون رنگی و یا یک لوسیون حاوی ضد آفتاب برای مرطوب کردن و یکنواخت کردن رنگ پوست استفاده کنید. شما لازم نیست که لوسیون رنگی تان را دقیقا با پوستتان هماهنگ کنید، اما برای فونداسیون این کار را انجام دهید. برای گرم تر کردن رنگ چهره تان به جای یک مرطوب کننده ی معمولی از لوسیون رنگی استفاده کنید.

    درخشش پوست

    برای متعادل کردن درخشش پوستتان بعد از اینکه پوستتان را تمیز کردید ، از یک تونراسید سالیسیلیک استفاده نمایید تا چربی روی پوستتان که به وسیله سلول های مرده حفظ می شود ، از بین برود . برای جلوگیری از خراش پوست تونری را انتخاب نمایید که حاوی 0.5 درصد اسید سالیسیلیک، یا حاوی اسید سالیسیلیکی است که بطور طبیعی بدست آمده باشد.

    آرایش مات انجام دهید

    اگر پوست چربی دارید و می خواهید آرایش شما دوام بیشتری داشته باشد ، آرایش مات نمایید زیرا چربی را جذب می کند و به علت اینکه در فرمول آن از روغن های معدنی یا وازلین استفاده نشده بهتر از آرایش های براق یا کرمی دوام دارد.

    آرایش مناسب تابستان

    چشم ها

    در تابستان به علت گرمای هوا از سایه چشم استفاده نکنید زیرا سایه در گرما چین می خورد یا پخش می شود پس بجای سایه از سرمه ی چشم استفاده کنید. دنیای مد نمناک پیشنهاد می کند برای افزایش ماندگاری خط چشم ، قبل از کشیدن آن از یک پرایمر استفاده کنید . همچنین پرایمر از لغزش خط چشم هنگام کشیدن جلوگیری می کند.

    چطور از ریمل چشم استفاده کنید

    هر نوع رطوبت، رطوبت هوا، اشک یا حتی عرق سبب جدا شدن و ریختن ریمل از روی مژه می شود پس برای جلوگیری از پخش شدن ریمل از ریل های ضد آب استفاده نمایید و برس ریمل را خیلی آرام به مژه هایتان بمالید و قبل از خشک شدن ریمل به سرعت چند لایه بزنید زیرا ریمل زدن بعد از اینکه لایه قبلی خشک شد، موجب انباشته شدن ریمل روی مژه و پوسته پوسته شدنش می شود.

    از عطرهای سنگین استفاده نکنید

    برای اینکه عطر شما بوی ملایم تری داشته باشد قبل از بیرون رفتن عطر را روی کش مو یا موهایتان اسپری کنید . سپس هنگام بیرون رفتن از خانه، کش مو را باز کنید وبا دستتان موهایتان را تکان دهید.

    عطرهای تابستانی

    خط لب بزنید

    در هوای گرم و شرجی رژ لب شما ممکن است پخش شود و ایجاد لکه کند. بنابراین ابتدا برای لبتان خط لب مطابق با رژ لب یا رنگ طبیعی لبتان را بکشید تا جلوی حرکت رژ لب به سمت خطوط اطراف دهانتان را بگیرد.

    برق لب بزنید

    در تابستان نیز ممکن است لب های شما به علت غدد چربی کمی که دارند ، ترک بخورند پس قبل از استفاده از برق لب برای نرم و لطیف شدن و مرطوب شدن لب هایتان ، از یک بالم نرم کننده استفاده کنید تا رژ لب، نرم تر روی لب حرکت کند. اشعه UV نیز ممکن است به لب های بسیار حساس آسیب برساند، بنابراین بالم لبی که بالاترین SPF را دارد انتخاب کنید.

    یک ترفند دیگر برای لب ها

    در فصل تابستان برای اینکه رنگ رژ لب شما جذاب شود ، بعد از استفاده از رژ لب یا مداد لب، با کاغذ خشک کن روی لب ها ضربه بزنید تا روغن رژ جذب شود و فقط رنگ رژ لب روی لب هایتان باقی بماند.

    نکات آرایشی در تابستان

    از لاک های جیغ استفاده کنید

    در فصل تابستان ، لاک جیغ و جذاب بزنید تا رنگ پوست دستانتان جذاب تر به نظر برسد و زیباییتان دو چندان شود . اگر رنگ لاکتان در بطری جیغ بنظر می آید، اما هنگام استفاده اینگونه نیست، لاکتان را دور نیندازید بلکه برای جذاب شدن لاکتان ، یک لاک سفید مات ارزان قیمت قبل از لاک زدن، روی ناخن هایتان بزنید .

    زمان برنزه

    برای درخشندگی طبیعی پوستتان در تابستان، از یک پودر برنزه کننده از نوع کرمی یا مایع استفاده کنید و از برنزه کننده ای استفاده نمایید که بیش از دو درجه، تیره تر از پوستتان نباشد.

    چند دقیقه بعد از زدن لوسیون رنگی تان، از برنزه کننده استفاده کنید زیرا مرطوب بودن پوستتان موجب تکه تکه یا رگه دارشدن رنگ پوستتان خواهد شد. یک قلم مو را روی پودر فشرده بچرخانید و برای خارج نمودن پودر اضافی آن را به پشت دستتان بزنید . سپس قلم مو را با حرکات رفت و برگشتی، روی شقیقه ، گونه ها وسپس خط فکتان بکشید .

    و البته، کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید

    برای محافظت از پوست در برابر اشعه UV هر روز قبل از بیرون رفتن از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. به دنبال ضد آفتابی باشید که دارای پوشش محافظ باشد که می تواند روی بدن نیز استفاده شود. هرگز کرم ضد آفتاب و همچنین بالم لب حاوی SPF را در داشبورد ماشین نگذارید زیرا درجه ی حرارت بالا می تواند مواد تشکیل دهنده ی فعال ضد آفتاب را فاسد کند.

    منبع:

    https://namnak.com/%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA.p30078

    فروشنده فروشگاه
    شنبه 1 / 3 / 1400 - 21:47
    بازدید : 383
    برچسب‌ها :

    اصلا مهم نیست که نوع پوست شما چگونه است، حتما باید چند وقت یک بار آن را لایه برداری کنید تا بتوانید سلول های مرده را از سطح پوست بردارید. لایه برداری باعث می شود که پوست شما نرم شود و لابلای منافذ آن تمیز گردد و همچنین این کار از بروز آکنه، نقاط سیاه و جوش ها جلوگیری می کند. راه های طبیعی زیادی وجود دارند که به ششما کمک می کند در منزل پوست خود را لایه برداری کنید.

    چنانچه در بخش سلامت پوست و موی نمناک می خوانید یکی از بهترین راه ها برای درخشندگی و براقیت طبیعی پوست، انجام همین لایه برداری به طور منظم است. شاید فکر کنید که پاکسازی، تونر و مرطوب کننده ها برای پوست سالم کفایت می کنند اما این ها کافی نیستند .

    اما چرا لایه برداری؟

    برای فهم این موضوع، نیاز دارید که بدانید چرا لایه برداری برای داشتن یک پوست صاف و بی عیب و نقص ضروری است . پوست انسان به طور مداوم در حال بازسازی و ترمیم است و سلول های قدیمی روی پوست می میرند و با سلول های جدید تر جایگزین می شوند که در لایه زیرین قرار می گیرند و با بالا رفتن سن، قدرت طبیعی پوست ما برای تولید سلول های جدید کاهش پیدا می کند و در نتیجه لایه برداری این قدرت را به پوست ما می دهد که راحت تر عمل تولید سلول های جدید را انجام دهد .

    اسکراب صورت با شکر :
    مواد لازم:

    1 قاشق چای خوری شکر ارگانیک
    2 قطره آب
    1 یا 2 قطره لیمو، لاوندر، پرتقال یا روغن درخت چای
    طرز تهیه:

    تمام مواد نام برده را با یکدیگر مخلوط کنید و با انگشت، اسکراب را به صورت خود بزنید و مراقب باشید که اسکراب به داخل چشم ها نریزد و سپس با آب خنک، آن را از پوست خود بشویید و با حوله تمیز به آرامی صورت را خشک کنید و سپس یک لایه روغن یا مرطوب کننده به پوست بزنید.

    اسکراب صورت با شکر رنگی
    مواد لازم :

    1 قاشق چای خوری روغن نارگیل
    1 قاشق چای خوری شکر قهوه ای
    طرز تهیه:

    روغن نارگیل و شکر را در یک کاسه کوچک ریخته و با یکدیگر هم بزنید و این اسکراب را به صورت و گردن تمیز خود اعمال کنید و به صورت دورانی آن را روی صورت پخش کنید و 60 ثانیه بعد با آب ولرم صورت را شسته و خشک کنید.

    زمانی که وقت زیادی ندارید، می توانید از این روش آسان استفاده کنید و حتی می توانید این ماده را به مقدار بیشتری آماده کنید و به مدت سه ماه از آن استفاده کنید. اگر در اقلیم های گرم زندگی می کنید، حتما باید این ترکیب را در فریزر نگه دارید زیرا روغن نارگل ، خاصیت خود را در دمای بالا از دست می دهد.

     شکر قهوه ای 

    اسکراب شکر و شکلات:
    مواد لازم:

    1 چهارم فنجان شکر قهوه ای
    1 هشتم فنجان روغن زیتون
    1 قاشق چای خوری پودر نارگیل
    1 چهارم قاشق چایخوری عصاره وانیل
    طرز تهیه:

    تمام مواد را با یکدیگر ترکیب کنید و صورت خود را تمیز کرده و به آرامی ماسک به دست آمده را به آن بزنید و 60 ثانیه صبر کنید. حتی می توانید تا نه دقیقه هم این ماسک را روی صورت نگه دارید و سپس با آب ولرم شستشو دهید.

    اسکراب لایه بردار عسل و تمشک:
    مواد لازم :

    نصف فنجان بلوبری تازه
    2 قاشق چایخوری عسل
    نصف قاشق چایخوری شکر
    طرز تهیه:

    تمام مواد را با یکدیگر ترکیب کنید و تا جایی هم بزنید تا نرم شود و یک لایه از آن را به صورت تمیز خود اعمال کنید و 15 دقیقه صبر کنید و سپس با آب ولرم شستشو دهید.

    اسکراب صورت شکر و لیمو :
    مواد لازم :

    1 قاشق چای خوری روغن زیتون
    1 قاشق چای خوری عسل ارگانیک
    مقداری آب لیمو
    نصف فنجان شکر
    طرز تهیه :

    روغن زیتون، عسل و لیمو را با یکدیگر مخلوط کنید و تمام مواد را به طور کامل هم بزنید و سپس به آرامی آن را به صورت خود بزنید و به صورت دایره ای آن را ماساژ دهید و یک دقیقه صبر کنید. سپس صورت با آب ولرم بشویید.

    اسکراب جوی دوسر و عسل :
    مواد لازم:

    نصف فنجان جوی خام
    2 قاشق چای خوری عسل
    1 قاشق غذا خوری جوز هندی
    15 قطره روغن لاوندر 15
    قطره روغن درخت چای
    1 قاشق چای خوری لاوندر خشک شده
    طرز تهیه:

    جوی خام را داخل مخلوط کن ببریزید و سپس ان را در یک کاسه ریخته و با مواد باقیمانده مخلوط کنید. ماسک به دست آمده را با حرکات دایره ای شکل به پوست صورت بزنید و 5 تا 10 دقیقه صبر کنید و سپس صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید.

    اسکراب برای پوست های خشک
    مواد لازم:

    1 چهارم فنجان جوی خام
    1 هشتم فنجان عسل
    1 هشتم فنجان روغن زیتون
    طرز تهیه :

    عسل و جو و روغن زیتون را با یکدیگر مخلوط کنید و مانند روش های قبلی به صورت خود بزنید که این اسکراب رطوبت خوبی را به پوست شما می دهد .

    اسکراب صورت شکر و گوجه فرنگی:
    مواد لازم :

    https://elanza.com/category/thicken-hair

    نیمی از گوجه فرنگی خرد شده
    1 قاشق چایخوری ماست
    2 قاشق چای خوری شکر
    طرز تهیه :

    برای لایه برداری پوست صورت خود و رفع دانه های سر سیاه و بسته شدن منافذ پوستتان ، تمامی مواد بالا را باهم ترکیب کنید و مخلوط بدست امده را بر روی پوست بگذارید و به حالت دورانی روی پوست ماساژ دهید.بعد از 10 دقیقه و پس از خشک شدن اسکراب صورتتان را با آب بشویید.این اسکراب پوست شما را در برابر اشعه فرابنفش محافظت می کند.

    ماسک با گوجه 

    اسکراب قهوه:
    مواد لازم :

    روغن زیتون
    عسل ارگانیک
    دانه های قهوه
    طرز تهیه :

    این اسکراب از روغن زیتون، عسل ارگانیک و دانه های قهوه تشکیل شده است که ترکیب آن ها باعث انرژی بخشی به پوست می شود. افرادی که از اسکراب قهوه برای پاکسازی و لایه برداری پوست استفاده می کنند از خواص آنتی اکسیدان ها و مواد مفید قهوه برای پیشگیری از چین و چروک پوست و کمرنگ تر شدن لک های صورت استفاده می کنند.

    اسکراب صورت پاپایا:
    مواد لازم:

    پاپایا
    عسل
    طرز تهیه:

    پاپایا و عسل می توانند در ترکیب با یکدیگر سلول های مرده را از پوست بردارد و پوست شما را لایه برداری کند. برای لایه برداری پوستتان ترکیب عسل و پایاپا را روی صورت خود بمالید و سپس بعد از چند دقیقه صورت خود را بشویید.

    ماسک پاپایا

    اسکراب جوش شیرین:
    مواد لازم:

    1 قاشق چای خوری جوش شیرین
    1 عدد کپسول ویتامین E
    آب
    طرز تهیه :

    کپسول ویتامین E را باز کنید و سپس روغن و جوش شیرین را با آن مخلوط کنید و چند قطره آب به آن اضافه کنید تا حالت خمیری پیدا کند و بعد این ماسک را روی صورت مرطوب خود بزنید و با حرکات دایره ای به مدت 2 تا 3 دقیقه آن را پخش کنید و سپس با آب ولرم صورت را شستشو دهید و همانطور که بخش دنیای مد نمناک اشاره کرده است در صورت نداشتن مشکل خاص پوستی هفته ای یک بار از این ماسک استفاده کنید.

    اسکراب سرکه سیب
    مواد لازم :

    1 قاشق چای خوری سرکه سیب
    1 قاشق چای خوری آب
    پد نخی
    طرز تهیه :

    با یک پد نخی و آب AVC روی صورت خود استفاده کنید. 10منظور از آب AVC همان سرکه سیب می باشد. تا 15 دقیقه صبر کنید و سپس صورت را با آب خنک شستشو دهید.

    اسکراب روغن زیتون:
    مواد لازم :

    2 تا 3 عدد زیتون
    2 قاشق چای خوری روغن زیتون
    طرز استفاده:

    زیتون ها را برش داده و روغن زیتون را به آن ها اضافه کنید.

    صورت خود را با این ماده اسکراب کنید و سپس روغن اضافه را با پاک کننده معمولی از صورت پاک کنید و هر 4 تا 5 روز این کار را تکرار کنید.

    لایه برداری سایر نقاط بدن
    اسکراب نمک:
    مواد لازم :

    1 فنجان نمک فرنگی
    1 فنجان روغن نارگیل
    10 تا 12 قطره روغن لاوندر
    طرز استفاده:

    نمک را با روغن نارگیل و یا یک روغن ضروری دیگر ترکیب کنید و سپس آن را در یک شیشه بریزید و در هوای آزاد قرار دهید و حتی می توانید این اسکراب را به بدن خود نیز بزنید و 2 تا 3 دقیقه صبر کنید و سپس صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید.

    اسکراب کردن با مسواک:
    مواد لازم:

    بالم لب
    مسواک
    طرز استفاده:

    بالم مرطوب کننده لب را به لب های خود بزنید و 15 الی 20 دقیقه صبر کنید و بعد یک مسواک تمیز را بردارید و با حرکات دایره ای آن را روی لب بکشید و سپس سلول های مرده را با آب شستشو دهید. دوبار در هفته از این ماسک استفاده کنید.

    اسکراب با سنگ پا
    مواد لازم:

    آب
    سنگ پا
    طرز استفاده:

    10 دقیقه پاهای خود را در آب قرار دهید.سلول های مرده روی آب را با این کار به سطح پوست می آورید. به کف پا سنگ پا بزنید تا سلول های مرده از پوست پای شما جدا شود و برای جلوگیری از خشک شدن بیش از حد پوست بعد از آن از مرطوب کننده استفاده کنید.

    سنگ پا 

    اسکراب ماست و گردو
    مواد لازم :

    2 قاشق غذاخوری گردوی چرخ شده
    2 قاشق ماست
    طرز تهیه:

    برای لایه برداری و پاک کردن باکتری ها از پوست بدن خود از اسکراب خانگی ماست و گردو استفاده کنید. این مواد را ترکیب کنید و آن را روی پوست موضع مورد نظر خود بمالید. این اسکراب به جز لایه برداری از پوست تان، آب رسانی مناسب برای پوست است و به از بین بردن باکتری ها و قارچ ها کمک می کند.

    اسکراب آلوورا
    مواد لازم :

    2 قاشق آلوورا
    یک قاشق نمک دریایی
    طرز تهیه:

    برای لایه برداری و آبرسانی صورت و بدن تان ژله آلوورا را با ته فنجان نمک دریایی آسیاب شده مخلوط کنید و برای لایه برداری پوست از آن استفاده کنید اما مراقب باشید هنگام لایه برداری از پوست بیش از اندازه دانه های نمک دریایی را روی پوست تان فشار ندهید.

    اسکراب توت فرنگی
    مواد لازم :

    توت فرنگی میکس شده
    طرز تهیه:

    برای لایه برداری و از بین بردن سلول ها و بافت های مرده پوست تان میوه مورد نظر را به کمک یک گوشتکوب چوبی بکوبید یا آن را در میکسر به خوبی مخلوط کنید و برای 5 تا 10 دقیقه متناسب با نوع پوست تان از این اسکراب استفاده کنید. اسیدهای موجود در میوه به پاکسازی سلول های مرده کمک می کند. پس از 5دقیقه اگر احساس سوزش داشتید این اسکراب را از روی پوست تان بشویید تا آسیبی به سلول های زنده پوست نرسد.

    اسکراب بادام
    مواد لازم:

    10 تا 15 عدد بادام
    یک قاشق نمک
    یک قاشق عسل
    طرزتهیه :

    برای لایه برداری از پوست صورت وگردن و دست ها 10 تا 15 عدد بادام را چرخ کنید و با یک قاشق نمک و عسل ترکیب کنید سپس این مخلوط را روی پوست مورد نظر خود قرار دهید واین اسکراب را به صورت دورانی روی پوست تان مالش دهید و پس از پایان کار آن را با آب نیمه ولرم بشویید.

    اسکراب نمک دریایی
    مواد لازم:

    روغن زیتون یا روغن بادام شیرین
    پودر سنگ نمک دریایی
    طرزتهیه :

    2 قاشق روغن زیتون یا روغن بادام شیرین را با نصف لیوان پودر درشت نمک سنگ دریا مخلوط کنید تا پودر نمک در روغن نرم شود، سپس برای لایه برداری و افزایش رطوبت پوست از این اسکراب روی پوست بدن و دست ها استفاده نمایید.

    اسکراب نشاسته
    موادلازم :

    یک قاشق مرباخوری نشاسته
    یک تا 2 قاشق غذاخوری ماست
    طرز تهیه:

    برای لایه برداری پوست خشک و حساس خود یک قاشق مرباخوری نشاسته را با یک تا 2 قاشق غذاخوری ماست ترکیب کنید دو بار در هفته برای لایه برداری سلول های مرده پوست دست و صورت تان از آن استفاده کنید. هر بار اجازه دهید این اسکراب به مدت 30 دقیقه روی پوست تان باقی بماند تا سبب آبرسانی به سلول ها و بافت های آسیب دیده و لایه برداری پوست شود .

    اسکراب جو و عسل مخصوص پاشنه پا
    مواد لازم :

    2 قاشق مرباخوری جوی میکس شده
    نصف لیوان ماست
    یک قاشق غذاخوری عسل
    طرز تهیه:

    برای لایه برداری پوست پاشنه پا از دانه های جو، عسل و ماست استفاده کنید تا زبری پوست پا برطرف شود و پوست این ناحیه آبرسانی گردد. برای تهیه این اسکراب 2 قاشق مرباخوری جوی میکس شده را در نصف لیوان ماست بریزید و به آن یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید و برای لایه برداری پاشنه پا و پوست زبر و سیاه رنگی که در زانو ایجاد می شود، از آن استفاده کنید.

    مواردی که باید به خاطر بسپارید:

     همیشه صورت خود را از چربی ها و لیپیدها پاکسازی کنید.
     از اسکراب های ملایم به طور منظم استفاده کنید.
     از روتین مراقبت از پوست مناسب استفاده کنید.
     هر روز پوست خود را لایه برداری نکنید.
     نوع لایه بردار را متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید.

    https://elanza.com/category/milking
     پوست خشک و معمولی را نباید بیش از هفته ای دو بار اسکراب کرد و حتما باید رطوبت دهی را در آن رعایت کرد و اسکراب برای این پوست ها باید بر پایه روغن باشد.
     پوست معمولی را باید هفته ای دوبار اسکراب کرد.
     هنگام لایه برداری باید حرکات انگشت دست کاملا ملایم باشد.

    فروشنده فروشگاه
    شنبه 1 / 3 / 1400 - 21:45
    بازدید : 347
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 92
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه